Belépés    Regisztráció

Regisztráció nélkül a fórumon található leírások, anyagok csak korlátozottan hozzáférhetők. Ezek a tartalmak tagjaink saját munkái, megtekintésükhöz a sima regisztráció sem elég, megfelelő aktivitás után válnak csak láthatóvá.
Ezeknek a leírásoknak a másolása, más web oldalon való közzététele a szerző, illetve az oldal tulajdonosának engedélye nélkül TILOS!
Regisztrálj bátran, ha
- kedveled a márkát, és szívesen beszélgetnél róla
- szeretnél egy baráti társaságba tartozni
- megbeszélnéd az autód ügyes-bajos dolgait a csapat tagjaival

Ahhoz, hogy közénk tartozhass nem feltétlenül kell rendelkezned a márka valamely típusával! Oldalunk bár autós fórum, mégis inkább a barátságról szól, beszélgess bátran barátaiddal az üzenőfalon, vagy privát chat-en, oszd meg velünk élményeidet, legyél aktív a fórumon. Biztos találsz olyan témát a topicokban, amihez szívesen hozzászólnál.

A regisztráció ingyenes, viszont adminisztrátori engedélyhez van kötve (részleteket lásd a regisztrációs űrlapon)! Az inaktív regisztrációkat 90 nap elteltével töröljük!

  • Szerző
    Üzenet

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: piratson » 2012.09.09. 20:31

Tegnap megint elért a végzet baltas

Pest felé időnként megkergettem a kocsit, de amúgy is folyamatos volt a 130-as tempó. Mikor hazaértem, a szokásos olaj nézegtés...néztem is egy nagyot yike

A hűtővizemet megint kinyomta az a fránya rendszer :( . Ma mentem vele, és nem volt gond. :)

Most már komolyan belemélyedtem az internetes autós kultúrába 1mail , mi a rosseb lehet, mert amúgy semmilyen hengerfejes tünetet nem produkál a tütüke 1hmmm

Hosszas keresgetés után találtam rá egy anyagra, melyben azt írják, amúgy motordiagnosztikával foglalkozó oldalon:
"A vízpumpa hibája sokszor rejtve marad. A műanyag kerék repedése esetén előfordulhat, hogy a motor alacsonyabb fordulatszámán még a kerék együtt forog a tengellyel, jobban forgatva a motort viszont a víz áramoltatását végző műanyag kerék fordulatszáma jelentősen elmarad a tengelyhez képest, és a hűtőfolyadék esetleg forrni kezd. Megtévesztő hiba, gyakran hengerfej tömítés hibára, hengerfej repedésre gondolnak. " taps

Hajlok rá, hogy nálam is ez lehet a gond, így holnap megyek és szerzek egy vízpumpát. Amúgy is cserélni kell a motortartó bakokat, így egy füst alatt a szivattyú- és szíjcsere is elintézhető. mimimimi?
Automobilare necesse est - Autózni kell - PIRATE'S SON Kép - Opel Astra G 2.0 CDX Aestete
Avatar
piratson
Vezetés Oktató
Vezetés Oktató
 
Hozzászólások: 1338
Csatlakozott: 2012.04.07. 18:50
Tartózkodási hely: Keszthely

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: Bálintka 1.6i » 2012.09.23. 19:46

Meg kell nézni a vízpumpa tengelyt.Tesóm teherautójával jártunk így.Hengerfej gyanús volt,hát szétszedtük,tömítés csere,síkolás,mindent újat bele.Amikor összeraktuk,az udvarban és a rövid tesztkörön jó volt,aztán másnap hosszabb úton vizsgázott a kocsi.04km után elforrta a vizet.Mivel nyomatékkulcs nélkül húztuk le a HF-et,arra gondoltunk,hogy a mi hibánk.
Ismét szétszedős procedúra.Az összeépítésnél az egyik csőkötést ellenőrizve jött a meglepi.Az ékszíjtárcsa forog,de a tengelyvég sokkal lassabban.Nem is telt bele sok idő,álltó helyében begőzölt a szerencsétlen.A megoldás az új pumpa lett.
Valószínű,hogy az előző gazdi nem fagyállóval járt télen és belefagyhatott a víz.A dilettáns meg ráindított és hopp :D
Astra F 1,6i '92 Szentgotthárd
Avatar
Bálintka 1.6i
Tesztpilóta
Tesztpilóta
 
Hozzászólások: 3190
Képek: 16
Csatlakozott: 2011.02.15. 19:54
Tartózkodási hely: Szentkirályszabadja

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: piratson » 2012.09.23. 20:02

Bálintka 1.6i » 8 perce írta:Meg kell nézni a vízpumpa tengelyt.Tesóm teherautójával jártunk így.Hengerfej gyanús volt,hát szétszedtük,tömítés csere,síkolás,mindent újat bele.Amikor összeraktuk,az udvarban és a rövid tesztkörön jó volt,aztán másnap hosszabb úton vizsgázott a kocsi.04km után elforrta a vizet.Mivel nyomatékkulcs nélkül húztuk le a HF-et,arra gondoltunk,hogy a mi hibánk.
Ismét szétszedős procedúra.Az összeépítésnél az egyik csőkötést ellenőrizve jött a meglepi.Az ékszíjtárcsa forog,de a tengelyvég sokkal lassabban.Nem is telt bele sok idő,álltó helyében begőzölt a szerencsétlen.A megoldás az új pumpa lett.
Valószínű,hogy az előző gazdi nem fagyállóval járt télen és belefagyhatott a víz.A dilettáns meg ráindított és hopp :D


Igen erre én is gondoltam, így a múlt héten pénteken megtörtént a vízpumpa csere. Egy előnye lett a dolognak, már ez is új a kocsin thx

Sajna a jelenség csökkent ugyan, de nem szűnt meg. Ugyan továbbra sem produkálja a motor a tipikus hf. tüneteket, de lehet, hogy mégis itt lesz a kutya elásva. Előbb utóbb úgyis bontani kell a motort, mert az egyik izzítógyertya bele van tőből szakítva, amit csak a hf. levételével lehet kirobbantani belőle cigar

Holnap megyek több helyre árajánlatot kérni hf. szerelgetésre. Remélem nem lesz eget verő (anyagdíj nélkül) ;)
Automobilare necesse est - Autózni kell - PIRATE'S SON Kép - Opel Astra G 2.0 CDX Aestete
Avatar
piratson
Vezetés Oktató
Vezetés Oktató
 
Hozzászólások: 1338
Csatlakozott: 2012.04.07. 18:50
Tartózkodási hely: Keszthely

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: Bálintka 1.6i » 2012.09.23. 20:06

piratson » az előbb... írta:
Igen erre én is gondoltam, így a múlt héten pénteken megtörtént a vízpumpa csere. Egy előnye lett a dolognak, már ez is új a kocsin thx

Sajna a jelenség csökkent ugyan, de nem szűnt meg. Ugyan továbbra sem produkálja a motor a tipikus hf. tüneteket, de lehet, hogy mégis itt lesz a kutya elásva. Előbb utóbb úgyis bontani kell a motort, mert az egyik izzítógyertya bele van tőből szakítva, amit csak a hf. levételével lehet kirobbantani belőle cigar

Holnap megyek több helyre árajánlatot kérni hf. szerelgetésre. Remélem nem lesz eget verő (anyagdíj nélkül) ;)


A vízpumpa keringetésgyengesége végett lehet,hogy a tudtodon kívül megmelegedhetett a motor.Ez előfordulhat menet közben is,nagyobb fordulaton,aztán a tempót visszafogva helyreállt a természet egyensúlya :D Amikor nekem a lyukas hűtőből elment a víz,a hőfok jelző nem mutatott magas hőmérsékletet,de amikor hazaértem,tutúlt a ventilátor mint a borzalom.Elgőzölte a víz 80%-át.Az a szerencse,hogy nem hosszú távon mentem.
Astra F 1,6i '92 Szentgotthárd
Avatar
Bálintka 1.6i
Tesztpilóta
Tesztpilóta
 
Hozzászólások: 3190
Képek: 16
Csatlakozott: 2011.02.15. 19:54
Tartózkodási hely: Szentkirályszabadja

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: piratson » 2012.09.23. 20:10

Bálintka 1.6i » az előbb... írta:
A vízpumpa keringetésgyengesége végett lehet,hogy a tudtodon kívül megmelegedhetett a motor.Ez előfordulhat menet közben is,nagyobb fordulaton,aztán a tempót visszafogva helyreállt a természet egyensúlya :D Amikor nekem a lyukas hűtőből elment a víz,a hőfok jelző nem mutatott magas hőmérsékletet,de amikor hazaértem,tutúlt a ventilátor mint a borzalom.Elgőzölte a víz 80%-át.Az a szerencse,hogy nem hosszú távon mentem.


Az a bosszantó, hogy a motor jószerével még az üzemi hőfokot sem éri el. Mértem az "alap" üzemi hőmérsékletet, - ráadásul közel 40 fokban - 85,4 fok volt. Amikor meghajtottam, akkor felment 93,6-ra, majd vissza az eredeti hőfokra.
Tehát nem melegszik, mint mondjuk egy hf-es motornál.
Automobilare necesse est - Autózni kell - PIRATE'S SON Kép - Opel Astra G 2.0 CDX Aestete
Avatar
piratson
Vezetés Oktató
Vezetés Oktató
 
Hozzászólások: 1338
Csatlakozott: 2012.04.07. 18:50
Tartózkodási hely: Keszthely

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: Breki » 2012.09.23. 20:15

piratson » 2 perce írta:
Az a bosszantó, hogy a motor jószerével még az üzemi hőfokot sem éri el. Mértem az "alap" üzemi hőmérsékletet, - ráadásul közel 40 fokban - 85,4 fok volt. Amikor meghajtottam, akkor felment 93,6-ra, majd vissza az eredeti hőfokra.
Tehát nem melegszik, mint mondjuk egy hf-es motornál.

Sztem nem feltétel a melegedés.....nekem volt egy dízel 305-ös peugeot-m régen, hengerfejes volt, de csak a vízkörbe nyomta a kipuf gázt. Melegedés nem volt egyáltalán, csak a sapit nem volt szabad rátekerni :D
Vectra C Z16XE '02
Corsa B C14NZ '94
Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség... De a világegyetemben nem vagyok biztos.....

"Iszom a kávémat, iszom a kólát, és várom a percet, várom az órát, amikor azt csinálok végre amit akarok..."
Avatar
Breki
Kupec-WebMester
Kupec-WebMester
 
Hozzászólások: 4301
Képek: 43
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:10
Tartózkodási hely: Kistarcsa/Budapest

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: öcsibácsi » 2012.09.24. 19:43

Ebbe a dízelbe nem 82C°-os termosztát kell? 1hmmm
C16NZ Betyár.
Avatar
öcsibácsi
Sofőr
Sofőr
 
Hozzászólások: 524
Csatlakozott: 2011.11.07. 12:39
Tartózkodási hely: Tamási, Castelbello

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: piratson » 2012.09.24. 19:48

öcsibácsi » 3 perce írta:Ebbe a dízelbe nem 82C°-os termosztát kell? 1hmmm


Termosztát a következő hőmérsékleten nyit: 92(°C)
1. fokozat / 1. ventilátor 98(°C)
2. fokozat / 2. ventilátor 103(°C)
3. fokozat 106(°C)
Olajhűtő termosztát nyílik: 95(°C)
Automobilare necesse est - Autózni kell - PIRATE'S SON Kép - Opel Astra G 2.0 CDX Aestete
Avatar
piratson
Vezetés Oktató
Vezetés Oktató
 
Hozzászólások: 1338
Csatlakozott: 2012.04.07. 18:50
Tartózkodási hely: Keszthely

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: piratson » 2012.10.08. 20:35

Ma este, amikor hazaértem, be akartam állni a garázsba ... váltás ide, váltás oda ... végül a család együttesen betolta a kocsit a helyére.
A váltó egyesben maradt, a váltóbot előre hátra "akadálymentesen" mozgott. yike

Először azt hittem, hogy a váltó bowdenje szakadt el, vagy a kulisszában a beállító perselyből csúszott ki (F23 tip. váltó) Miután kiderült, hogy egyik sem, kivettem az aksit és a tartóját. Ekkor már láthatóvá lett a probléma:
Kép Kép Kép

A irány- és fokozatválasztó kar rögzítő stiffje nyíródott el. Ezen nem is csodálkozom, hiszen nem egy tömör valamiről van szó, hanem egy vékony falú csőről.
Sajna elég kevés a hely, így még okoskodnom kell egy kicsit, hogyan üssem ki a tengelyből a bennmaradt "csövet", de elég hosszúnak ígérkezik az éjszaka, hogy megoldjam mimimimi?
Automobilare necesse est - Autózni kell - PIRATE'S SON Kép - Opel Astra G 2.0 CDX Aestete
Avatar
piratson
Vezetés Oktató
Vezetés Oktató
 
Hozzászólások: 1338
Csatlakozott: 2012.04.07. 18:50
Tartózkodási hely: Keszthely

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: piratson » 2012.10.15. 21:00

Megtudná nekem mondani valaki, hogy roncsolás mentesen hogyan szedhető le a váltógomb? fvak
Automobilare necesse est - Autózni kell - PIRATE'S SON Kép - Opel Astra G 2.0 CDX Aestete
Avatar
piratson
Vezetés Oktató
Vezetés Oktató
 
Hozzászólások: 1338
Csatlakozott: 2012.04.07. 18:50
Tartózkodási hely: Keszthely

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: G. Opel » 2012.10.15. 21:05

piratson » 4 perce írta:Megtudná nekem mondani valaki, hogy roncsolás mentesen hogyan szedhető le a váltógomb? fvak


Nekem ugy jött le hogy megfogtam a váltókart, megtekertem és gombot és utána lehuztam róla!
'95 C14NZ 2009.11.11. - mig birja
5,7857-10,4556 L/100km
Avatar
G. Opel
Amatőr versenyző
Amatőr versenyző
 
Hozzászólások: 2040
Csatlakozott: 2012.09.08. 09:07
Tartózkodási hely: Budapest XIII. Kerület

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: öcsibácsi » 2012.10.16. 09:00

piratson » Tegnap, 21:00 írta:Megtudná nekem mondani valaki, hogy roncsolás mentesen hogyan szedhető le a váltógomb? fvak

Ha megnézed a képet, amit a rövidített karról linkeltem láthatod, hogy bordázott a vége.
Ahogy G.Opel is mondta, meg kell erősen tekerni és utána lehúzni. Nem adja könnyen magát. miivan
C16NZ Betyár.
Avatar
öcsibácsi
Sofőr
Sofőr
 
Hozzászólások: 524
Csatlakozott: 2011.11.07. 12:39
Tartózkodási hely: Tamási, Castelbello

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: piratson » 2012.10.16. 10:05

Uraim, köszönöm a választ koccc
Automobilare necesse est - Autózni kell - PIRATE'S SON Kép - Opel Astra G 2.0 CDX Aestete
Avatar
piratson
Vezetés Oktató
Vezetés Oktató
 
Hozzászólások: 1338
Csatlakozott: 2012.04.07. 18:50
Tartózkodási hely: Keszthely

Fogyasztás

Hozzászólás  Szerző: FPepe » 2012.11.09. 00:30

piratson » Tegnap, 20:14 írta:Most, hogy a szívotorok kitisztításra került, a kijelző szerint kb. fél literrel kevesebb gázolaj kell. likee Természetesen majd hosszabb jövés - menés után derül ki a tényleges fogyasztás, de a Veramon kijelző némi finomhangolás után szinte tökéletesen pontos

Ezek szerint megy már a gép ismét?
'93-as C14NZ Szentgotthárdról
Avatar
FPepe
Hivatásos Sofőr
Hivatásos Sofőr
 
Hozzászólások: 812
Csatlakozott: 2011.11.10. 01:07
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Fogyasztás

Hozzászólás  Szerző: piratson » 2012.11.09. 00:52

FPepe » 19 perce írta:Ezek szerint megy már a gép ismét?


Hála az égnek nálam van, és rendesen ketyeg. Most végre az eső futóműre is "koncentrálhatok" mimimimi? Egy kicsit erősebb rugó kell bele, mint ami benne van cigar folyt köv nem ebben a topicban, mert nem akarom szétlőni thx
Automobilare necesse est - Autózni kell - PIRATE'S SON Kép - Opel Astra G 2.0 CDX Aestete
Avatar
piratson
Vezetés Oktató
Vezetés Oktató
 
Hozzászólások: 1338
Csatlakozott: 2012.04.07. 18:50
Tartózkodási hely: Keszthely

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: samats » 2013.01.18. 09:00

Sziasztok. Mi lehet a probléma az y17dt Astrámmal? Előzmények: Hűtővíz fogyott, olajos volt, olajszint nőtt---> hengerfej le, minden jó,hengerfejtömítés csere.
Továbbra is ugyanez--->utánaolvastam, kérdezősködtem, válasz: olajhűtő!!--->olajhűtőt vettem (igaz bontott, z17dt-ről való), jelenség ugyanaz...Ez a hűtő is rossz lenne??
Avatar
samats
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2013.01.08. 08:00

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: kis20i » 2013.01.18. 09:22

samats » 21 perce írta:Sziasztok. Mi lehet a probléma az y17dt Astrámmal? Előzmények: Hűtővíz fogyott, olajos volt, olajszint nőtt---> hengerfej le, minden jó,hengerfejtömítés csere.
Továbbra is ugyanez--->utánaolvastam, kérdezősködtem, válasz: olajhűtő!!--->olajhűtőt vettem (igaz bontott, z17dt-ről való), jelenség ugyanaz...Ez a hűtő is rossz lenne??

repedt blokk, hengerfej? :S
Kicsi Corsa, nem gyorsvonat...
powered by C16NZ
Avatar
kis20i
Sofőr
Sofőr
 
Hozzászólások: 394
Csatlakozott: 2012.10.09. 21:36
Tartózkodási hely: Siófok, Szeged

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: piratson » 2013.01.18. 09:32

samats » 29 perce írta:Sziasztok. Mi lehet a probléma az y17dt Astrámmal? Előzmények: Hűtővíz fogyott, olajos volt, olajszint nőtt---> hengerfej le, minden jó,hengerfejtömítés csere.
Továbbra is ugyanez--->utánaolvastam, kérdezősködtem, válasz: olajhűtő!!--->olajhűtőt vettem (igaz bontott, z17dt-ről való), jelenség ugyanaz...Ez a hűtő is rossz lenne??


Csak egyféleképpen tudod egzakt módon megállapítani a hiba okát. Hengerfej le, és nyomáspróba. Egyébként én is azt gondolom fő okként, hogy repedt a hengerfej. :(
Automobilare necesse est - Autózni kell - PIRATE'S SON Kép - Opel Astra G 2.0 CDX Aestete
Avatar
piratson
Vezetés Oktató
Vezetés Oktató
 
Hozzászólások: 1338
Csatlakozott: 2012.04.07. 18:50
Tartózkodási hely: Keszthely

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: samats » 2013.01.20. 18:52

piratson » 2013.01.18. 09:32 írta:
Csak egyféleképpen tudod egzakt módon megállapítani a hiba okát. Hengerfej le, és nyomáspróba. Egyébként én is azt gondolom fő okként, hogy repedt a hengerfej. :(


Hello, 99% hogy az olajhűtő megint...ma kiiktattam a hűtőt, és nem produkálta a hibát,(lekopogom) remélem így is marad. Ebben az esetben megveszem rá az újat huszonezerért, és teljes a boldogság :D
Avatar
samats
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2013.01.08. 08:00

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: astrásgyerek » 2013.01.20. 19:11

samats » 13 perce írta:
Hello, 99% hogy az olajhűtő megint...ma kiiktattam a hűtőt, és nem produkálta a hibát,(lekopogom) remélem így is marad. Ebben az esetben megveszem rá az újat huszonezerért, és teljes a boldogság :D

Remélem igazad lesz, és nem feleslegesen költesz el huszonezer forintot. likee
'95 Astra F 1.7 DTL
03' Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci
'99 Fiat Multipla 1.9 JTD
Avatar
astrásgyerek
Tesztpilóta
Tesztpilóta
 
Hozzászólások: 4808
Csatlakozott: 2011.02.04. 18:07
Tartózkodási hely: Told

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: Krajcso » 2013.02.04. 10:50

Sziasztok!
A jobb hátsó ablakom ferdén indul lefele, ezért szorul mikor letekerem az ablakot. Sima manuális az emelő, levettem a kárpitot hogy megnézzem lehet-e állítani rajta valamit, de a mechanika helye fix (pop-szegecs) és az emelést is csak egy kar végzi. Kerestem képet neten, gyári emelő van benne, az ajtó pedig nem volt törve. Mi lehet elállítódva? Találkozott valaki már hasonló hibával?
Opel Astra G 2.0DTI 2003 [277.000 km]
ex Opel Astra F 1.6 GLS 1991 [285.000 km]
Avatar
Krajcso
Friss jogsis
Friss jogsis
 
Hozzászólások: 237
Csatlakozott: 2011.12.15. 18:04
Tartózkodási hely: Győr

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: kis20i » 2013.02.04. 10:59

Krajcso » 6 perce írta:Sziasztok!
A jobb hátsó ablakom ferdén indul lefele, ezért szorul mikor letekerem az ablakot. Sima manuális az emelő, levettem a kárpitot hogy megnézzem lehet-e állítani rajta valamit, de a mechanika helye fix (pop-szegecs) és az emelést is csak egy kar végzi. Kerestem képet neten, gyári emelő van benne, az ajtó pedig nem volt törve. Mi lehet elállítódva? Találkozott valaki már hasonló hibával?

Nekem volt hasonló jelenség. Az üveg hátsó felénél az ajtóban van egy kiszerelhető vezető sín a Corsában, annak a pontheggesztése elengedte, így már enged annyi mozgásteret, hogy bebillenjen, és megszoruljon. Az ablak hátuljára kézzel rásegítve nekem működik.
Kicsi Corsa, nem gyorsvonat...
powered by C16NZ
Avatar
kis20i
Sofőr
Sofőr
 
Hozzászólások: 394
Csatlakozott: 2012.10.09. 21:36
Tartózkodási hely: Siófok, Szeged

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: astrásgyerek » 2013.02.04. 12:02

kis20i » Ma, 10:59 írta:Nekem volt hasonló jelenség. Az üveg hátsó felénél az ajtóban van egy kiszerelhető vezető sín a Corsában, annak a pontheggesztése elengedte, így már enged annyi mozgásteret, hogy bebillenjen, és megszoruljon. Az ablak hátuljára kézzel rásegítve nekem működik.

Nekem is vezetősín gyanús... 1hmmm
'95 Astra F 1.7 DTL
03' Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci
'99 Fiat Multipla 1.9 JTD
Avatar
astrásgyerek
Tesztpilóta
Tesztpilóta
 
Hozzászólások: 4808
Csatlakozott: 2011.02.04. 18:07
Tartózkodási hely: Told

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: piratson » 2013.02.05. 00:27

Krajcso » Tegnap, 11:50 írta:Sziasztok!
A jobb hátsó ablakom ferdén indul lefele, ezért szorul mikor letekerem az ablakot. Sima manuális az emelő, levettem a kárpitot hogy megnézzem lehet-e állítani rajta valamit, de a mechanika helye fix (pop-szegecs) és az emelést is csak egy kar végzi. Kerestem képet neten, gyári emelő van benne, az ajtó pedig nem volt törve. Mi lehet elállítódva? Találkozott valaki már hasonló hibával?

A hátsó ablak vezetősine (háromszög ablakkal közös) csavarral rögzített. Nézd meg, nincs-e kilazulva, kiesve valamelyik .
Automobilare necesse est - Autózni kell - PIRATE'S SON Kép - Opel Astra G 2.0 CDX Aestete
Avatar
piratson
Vezetés Oktató
Vezetés Oktató
 
Hozzászólások: 1338
Csatlakozott: 2012.04.07. 18:50
Tartózkodási hely: Keszthely

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: pajzs89 » 2013.02.25. 19:58

Sziasztok!
Új vagyok még itt ezért üdvözlök mindenkit. Elsőre egy hibáról szeretnék segítséget kérni. Kb 1 hónapja vettem egy astra g-t (X12XE) 1999. sedan 1.2 16v-t és alapjárati gondom van vele, illetve úgy értem hogy ha fordulatról menet közben kuplungolok nagyon leesik a fordulat (kb 400-500-ra) és utána áll vissza a rendes értékre 2x már le is fulladt. Eddig lefalaztam az EGR szelepet, néztem a gyertyákat, kitakarítottam a folytószelepházat,alapjárati motort,vákumcsöveken nem vettem észre repedést,gépre is kötöttük és semmi hiba a MIL lámpa se világít és a mért értékek a szerelő szerint jók (a szerelő volt opel márkaszervizes), de a hiba továbbra is fennáll. Azt még hozzá kell tenni, hogy nem mindíg csinálja, van hogy teljesen jól müködik és normális az alapjáratom, illetve még az hogy ez a hiba általában 80C fölött mutatkozik. A segítségeteket előre is köszönöm! udvv
Opel Astra G 1.2 16v (X12XE)
Avatar
pajzs89
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2013.02.19. 19:00
Tartózkodási hely: Kalocsa

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: Peti » 2013.02.25. 20:27

pajzs89 » 26 perce írta:Sziasztok!
Új vagyok még itt ezért üdvözlök mindenkit. Elsőre egy hibáról szeretnék segítséget kérni. Kb 1 hónapja vettem egy astra g-t (X12XE) 1999. sedan 1.2 16v-t és alapjárati gondom van vele, illetve úgy értem hogy ha fordulatról menet közben kuplungolok nagyon leesik a fordulat (kb 400-500-ra) és utána áll vissza a rendes értékre 2x már le is fulladt. Eddig lefalaztam az EGR szelepet, néztem a gyertyákat, kitakarítottam a folytószelepházat,alapjárati motort,vákumcsöveken nem vettem észre repedést,gépre is kötöttük és semmi hiba a MIL lámpa se világít és a mért értékek a szerelő szerint jók (a szerelő volt opel márkaszervizes), de a hiba továbbra is fennáll. Azt még hozzá kell tenni, hogy nem mindíg csinálja, van hogy teljesen jól müködik és normális az alapjáratom, illetve még az hogy ez a hiba általában 80C fölött mutatkozik. A segítségeteket előre is köszönöm! udvv
Motorhőmérséklet jeladó csati lehet kontaktos, ill néha fals értéket küldhet. Tech2-t látott már az autó?
Astra H Caravan 1,6 Twinport Elegance 2005 Z16XEP
A villámos márka kedvelője. Opel. Wir leben Autos.
Okos vagy, ha csak felét hiszed el annak amit hallasz... Zseniális ha tudod, melyik felét.
"A hibákat úgy kerülheted el, ha tapasztalatot szerzel. Tapasztalatot úgy szerzel, ha hibákat követsz el."
Avatar
Peti
Moderátor
Moderátor
 
Hozzászólások: 6197
Képek: 131
Csatlakozott: 2011.02.01. 15:21
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: pajzs89 » 2013.02.25. 20:42

Amikor néztük a kocsit gépen, nem tudom mivel nézte a szerelő, ill ezen az x12xe motoron merre van a hömérséklet jeladó?
Opel Astra G 1.2 16v (X12XE)
Avatar
pajzs89
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2013.02.19. 19:00
Tartózkodási hely: Kalocsa

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: FPepe » 2013.02.25. 23:52

pajzs89 » Ma, 20:42 írta:Amikor néztük a kocsit gépen, nem tudom mivel nézte a szerelő, ill ezen az x12xe motoron merre van a hömérséklet jeladó?

Sebességjelet megkapja az ECU?
'93-as C14NZ Szentgotthárdról
Avatar
FPepe
Hivatásos Sofőr
Hivatásos Sofőr
 
Hozzászólások: 812
Csatlakozott: 2011.11.10. 01:07
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: pajzs89 » 2013.02.26. 13:09

Hali!

Csináltam egy videót a hibámról:

http://www.youtube.com/watch?v=zJpZ7OjC ... e=youtu.be


(leginkább üzemmeleg motornál fordul elő, és volt már hogy le is fulladt, utána könnyen indul és megy tovább, hibalámpa nincs)
Opel Astra G 1.2 16v (X12XE)
Avatar
pajzs89
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2013.02.19. 19:00
Tartózkodási hely: Kalocsa

ASTRA G - Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: piratson » 2013.02.26. 16:13

pajzs89 » Ma, 14:09 írta:Hali!

Csináltam egy videót a hibámról:

http://www.youtube.com/watch?v=zJpZ7OjC ... e=youtu.be


(leginkább üzemmeleg motornál fordul elő, és volt már hogy le is fulladt, utána könnyen indul és megy tovább, hibalámpa nincs)

Mindig ilyen alacsony fordulaton járatod a motort?
Automobilare necesse est - Autózni kell - PIRATE'S SON Kép - Opel Astra G 2.0 CDX Aestete
Avatar
piratson
Vezetés Oktató
Vezetés Oktató
 
Hozzászólások: 1338
Csatlakozott: 2012.04.07. 18:50
Tartózkodási hely: Keszthely

Következő

Vissza: Astra G

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég