Belépés    Regisztráció

Regisztráció nélkül a fórumon található leírások, anyagok csak korlátozottan hozzáférhetők. Ezek a tartalmak tagjaink saját munkái, megtekintésükhöz a sima regisztráció sem elég, megfelelő aktivitás után válnak csak láthatóvá.
Ezeknek a leírásoknak a másolása, más web oldalon való közzététele a szerző, illetve az oldal tulajdonosának engedélye nélkül TILOS!
Regisztrálj bátran, ha
- kedveled a márkát, és szívesen beszélgetnél róla
- szeretnél egy baráti társaságba tartozni
- megbeszélnéd az autód ügyes-bajos dolgait a csapat tagjaival

Ahhoz, hogy közénk tartozhass nem feltétlenül kell rendelkezned a márka valamely típusával! Oldalunk bár autós fórum, mégis inkább a barátságról szól, beszélgess bátran barátaiddal az üzenőfalon, vagy privát chat-en, oszd meg velünk élményeidet, legyél aktív a fórumon. Biztos találsz olyan témát a topicokban, amihez szívesen hozzászólnál.

A regisztráció ingyenes, viszont adminisztrátori engedélyhez van kötve (részleteket lásd a regisztrációs űrlapon)! Az inaktív regisztrációkat 90 nap elteltével töröljük!

  • Szerző
    Üzenet

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.01.25. 22:48

laco22 » Ma, 19:28 írta:A C14SE hengerfejet össze lehet hozni az NZ szívósorral?
(Kerek-szögletes csatornák) Áramlástanilag nem a legjobb kombó...

Hát nem, nem tudom biztosan, megy át egy vízjárat is, annak is passzolnia kell, bár mindegyiken szögletes. Nem tudom az NZ hengerfejnél ott mennyi anyag van, fel lehet-e bővíteni kerekre. Ami van nálam SE-hengerfej azon az látszik hogy nem valami vastagok a csatornák körül a falak. Esetleg valami közdarabot készíteni a kettő közé. Gondoltam már rá, hogy ráteszem már megvan szinte minden hozzá csak a pumpa nem, de állítólag megy a kisnyomású pumpával is, de érezhetően gyengébb. Áprilisban műszaki, addig nem akarok nekiállni. Meg kell még pár vízcső, mert az SE pillangószelepnél is van vízbekötés.
Kép
Kép
Meg az a baj, hogy az SE-nek a hengerfej végén van a vízhőfok jeladója ami adja az ECU-nak ad jelet, az NZ-nek meg ugye az injektorház hátuljában. Ha átteszed csak a szívótorkot akkor nincs hova tenni a jeladót. Úgy látom egy fagydugó helyén van neki egy menetes lyukkal ellátott akármi.
Kép
Ha megnézed az NZ-ét ott egy sima fagydugó van.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11124
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: laco22 » 2018.01.26. 21:48

zotya975 » Tegnap, 22:48 írta:Hát nem, nem tudom biztosan, megy át egy vízjárat is, annak is passzolnia kell, bár mindegyiken szögletes. Nem tudom az NZ hengerfejnél ott mennyi anyag van, fel lehet-e bővíteni kerekre. Ami van nálam SE-hengerfej azon az látszik hogy nem valami vastagok a csatornák körül a falak. Esetleg valami közdarabot készíteni a kettő közé. Gondoltam már rá, hogy ráteszem már megvan szinte minden hozzá csak a pumpa nem, de állítólag megy a kisnyomású pumpával is, de érezhetően gyengébb. Áprilisban műszaki, addig nem akarok nekiállni. Meg kell még pár vízcső, mert az SE pillangószelepnél is van vízbekötés.
Kép
Kép
Meg az a baj, hogy az SE-nek a hengerfej végén van a vízhőfok jeladója ami adja az ECU-nak ad jelet, az NZ-nek meg ugye az injektorház hátuljában. Ha átteszed csak a szívótorkot akkor nincs hova tenni a jeladót. Úgy látom egy fagydugó helyén van neki egy menetes lyukkal ellátott akármi.
Kép
Ha megnézed az NZ-ét ott egy sima fagydugó van.


Egyelőre maradok a gyári hengerfejnél, most nem akarok kínlódni a csatornákkal.
Aztán majd lehet megpróbálom az SE hengerfejet a fekvő karbikkal :D
Opel Astra F C14NZ '92
Avatar
laco22
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: 2017.01.30. 16:53

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.01.27. 09:34

laco22 » Tegnap, 21:48 írta:
Egyelőre maradok a gyári hengerfejnél, most nem akarok kínlódni a csatornákkal.
Aztán majd lehet megpróbálom az SE hengerfejet a fekvő karbikkal :D

Képen láttam olyat de amikor tütü van felrakva akkor ugye nincs levegő szűrés nem a hosszú élet titka.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11124
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: laco22 » 2018.01.27. 14:21

zotya975 » Ma, 09:34 írta:Képen láttam olyat de amikor tütü van felrakva akkor ugye nincs levegő szűrés nem a hosszú élet titka.


Egyszer egy rallyn láttam, egy ilyen fekvő karbikkal szerelt, hátsó kerekes, orosz, nem Opel gépnek volt a szélvédőjére írva, hogy "A légszűrő csak kutyáknak való!" :D persze mondanom sem kell, azon sem volt szűrő :D amúgy lehet kapni tütére való légszűrőt.
De az majd csak akkor, ha talán hobbiautóvá válik, most még mindennapos használatú.
Opel Astra F C14NZ '92
Avatar
laco22
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: 2017.01.30. 16:53

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.01.27. 15:48

laco22 » Ma, 14:21 írta:
Egyszer egy rallyn láttam, egy ilyen fekvő karbikkal szerelt, hátsó kerekes, orosz, nem Opel gépnek volt a szélvédőjére írva, hogy "A légszűrő csak kutyáknak való!" :D persze mondanom sem kell, azon sem volt szűrő :D amúgy lehet kapni tütére való légszűrőt.
De az majd csak akkor, ha talán hobbiautóvá válik, most még mindennapos használatú.

Hát aki annyira kihegyezi már a motort, az úgysem a beszívott por miatt aggódik.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11124
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: laco22 » 2018.01.29. 22:47

zotya975 » 2018.01.27. 15:48 írta:Hát aki annyira kihegyezi már a motort, az úgysem a beszívott por miatt aggódik.


Hát igen...
Ha minden jól megy, a héten, összepakolom a motorcuccokat.
Aztán majd jelzek, hogy történt-e érdemi változás.
Köszönöm szépen a sok segítséget!
Opel Astra F C14NZ '92
Avatar
laco22
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: 2017.01.30. 16:53

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.01.30. 04:16

laco22 » Tegnap, 22:47 írta:
Hát igen...
Ha minden jól megy, a héten, összepakolom a motorcuccokat.
Aztán majd jelzek, hogy történt-e érdemi változás.
Köszönöm szépen a sok segítséget!

Nincs mit, várjuk a fejleményeket!
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11124
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zsolt974 » 2018.01.31. 20:02

Sziasztok.

Segítséget szeretnék kérni.Hátha valaki már találkozott a következő hibával.
A vezérműszíj nem középen fut hanem valami behúza a motor felé.
Az főtengely fogaskerékről kb 1mm lelóg. a vízpumpa belső szélén fut.

Új vízpumpa ,új szíj + fesz görgő.
Nem nyüszög szép csendben megy,csak idegesít mert eléggé a szélén fut.
Nincsen reszelék vagy kopásnyom.
Avatar
zsolt974
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2016.04.09. 10:26

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.01.31. 20:34

zsolt974 » 23 perce írta:Sziasztok.

Segítséget szeretnék kérni.Hátha valaki már találkozott a következő hibával.
A vezérműszíj nem középen fut hanem valami behúza a motor felé.
Az főtengely fogaskerékről kb 1mm lelóg. a vízpumpa belső szélén fut.

Új vízpumpa ,új szíj + fesz görgő.
Nem nyüszög szép csendben megy,csak idegesít mert eléggé a szélén fut.
Nincsen reszelék vagy kopásnyom.

Üdv...valami befelé tereli. Mivel a főtengely és a vezérmű tengely tárcsája adott, tehát nem lehet ferdén vagy rosszul feltenni, vagy a pumpa vagy a feszítő. Ugye a pumpa tárcsája peremes, úgyhogy nagyon nem tud lefutni róla oldalra. Nem lett ferdén belekapatva-betekerve a feszítő csavarja ? A pumpa ha ferdén lenne betéve szerintem eresztene, nem tömítene alatta az O gyűrű. Vagy talán valamelyik gyári hibás és nincs egy tengelyen a motor tengelyével. Nem láttam még ilyet benzinesen, dieselen a lógó adagoló szokta kifelé tekerni a szíjat.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11124
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zsolt974 » 2018.02.01. 17:58

Szia.

Én is a vízpumpára gondolok. Vagy az alsó kerék lenne kopott? Nem látni rajta semmi kopást a fogai is tompák nem bántja a szíj belsejét. A pumpa belső felétől 1 hajszálnyira fut. az alsó kerékről pedig lelóg kb 1mm-t
Avatar
zsolt974
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2016.04.09. 10:26

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zsolt974 » 2018.02.01. 18:02

hova szoktátok a képeket feltölteni?
Avatar
zsolt974
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2016.04.09. 10:26

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.02.01. 18:10

zsolt974 » 6 perce írta:Szia.

Én is a vízpumpára gondolok. Vagy az alsó kerék lenne kopott? Nem látni rajta semmi kopást a fogai is tompák nem bántja a szíj belsejét. A pumpa belső felétől 1 hajszálnyira fut. az alsó kerékről pedig lelóg kb 1mm-t

Nem hiszem hogy az alsó befelé terelné, hiszen az előző jól futó szíjtól egyenletesen kopott, másrészt általában az szokta a szíjat terelni aminek a tengelye nem fut az össze többivel a főtengely meg aligha lehet ilyen. Én első körben visszatenném a régi feszítőt ha még megvan, mert azt egyszerűbb, ha nincs javulás akkor a régi pumpát is, és kiderül. A pumpa fészke ha vízköves volt meg lett takarítva? Esetleg nem fekszik fel egyenletesen.


zsolt974 írta:hova szoktátok a képeket feltölteni?

A hozzászólás ablakban van fent egy "képfeltöltés" gomb az ott nyíló felületre az itt használatos neveddel-jelszavaddal tudsz belépni, a feltöltött kép linkjét a "nagykép" gomb ablakába kell bemásolni. De ha jól tudom bármely képfeltöltő linkje működik a "nagykép"-ben.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11124
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zsolt974 » 2018.02.01. 19:17

A régi pumpa az kuka volt. A fészkét szépen kipucoltam. A görgő még jó volt.
Csak ugye a pumpa belső szélénél fut.Éppen nem ér hozzá. Ha hozzá is érne akkor kifele kényszerítené,és koptatná a szíj szélét. Egyébként láttam már olyan vezérmű burkolatot ahol a szíj kikoptatta a műanyagot.(lehet hogy nem volt rendesen felcsavarozva. Most naponta kukucskálok bele de semmi változás. Marhára idegesít.
Avatar
zsolt974
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2016.04.09. 10:26

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.02.01. 20:27

zsolt974 » Ma, 19:17 írta:A régi pumpa az kuka volt. A fészkét szépen kipucoltam. A görgő még jó volt.
Csak ugye a pumpa belső szélénél fut.Éppen nem ér hozzá. Ha hozzá is érne akkor kifele kényszerítené,és koptatná a szíj szélét. Egyébként láttam már olyan vezérmű burkolatot ahol a szíj kikoptatta a műanyagot.(lehet hogy nem volt rendesen felcsavarozva. Most naponta kukucskálok bele de semmi változás. Marhára idegesít.

A burkolat el szokott vetemedni, és akkor hozzáér a szíjhoz még úgy is ha az egyenesen fut. Ha szörnyülködni akarsz akkor nézd meg ezt a szíjat, ezt kifelé terelte az adagoló, és a felét elkoptatta a burkolat:
Kép
De megmondom őszintén sosem figyeltem még a szíjat lent a belső részen, ugye alapból nem látni rá, te hogyan vetted észre? Mert ha fent van az ékszíjtárcsa akkor ugye az takarja.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11124
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zsolt974 » 2018.02.02. 18:09

Ha leveszed a takarót.(nekem törött) Csak 3 csavar és lejön a felső része. Rögtön látni hogy a vezérműnél már nem ok,mert a belső felén megy. ledes lámpával bevilágítva látszik a pumpa is. Alul pedig éppen látszik a főtengely fogaskerék.
Avatar
zsolt974
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2016.04.09. 10:26

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.02.02. 18:50

zsolt974 » 40 perce írta:Ha leveszed a takarót.(nekem törött) Csak 3 csavar és lejön a felső része. Rögtön látni hogy a vezérműnél már nem ok,mert a belső felén megy. ledes lámpával bevilágítva látszik a pumpa is. Alul pedig éppen látszik a főtengely fogaskerék.

Na majd holnap délután megnézem az enyém pontosan hol fut. Ha nem lesz nagyon gány az idő, mert havas esőt mondanak. Nem szoktam így nézegetni, mert vezérlés csere vagy más bontás után összerakom, visszarakom a burkolatot, úgy meg ugye nem is látszik hol fut a szíj.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11124
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zsolt974 » 2018.02.02. 19:33

Ok. Kiváncsi vagyok.
Avatar
zsolt974
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2016.04.09. 10:26

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.02.03. 15:07

zsolt974 » Tegnap, 19:33 írta:Ok. Kiváncsi vagyok.

Hát részeredmények vannak, mert a burkolatot nem vettem le teljesen, nekem is el van vetemedve így középen oda van kábelkötegelőzve, csak elhúztam, de a lényeg látszik. Nekem pont fordítva van, lefut a szíj kifelé, olyan fél milit, bellül van 2-3 miliméter még a tárcsából ahova nem megy a szíj:
Kép
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11124
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.02.03. 15:43

zotya975 » 35 perce írta:Hát részeredmények vannak, mert a burkolatot nem vettem le teljesen, nekem is el van vetemedve így középen oda van kábelkötegelőzve, csak elhúztam, de a lényeg látszik. Nekem pont fordítva van, lefut a szíj kifelé, olyan fél milit, bellül van 2-3 miliméter még a tárcsából ahova nem megy a szíj:
Kép

Valahogy belekeveredtem a linkekbe, itt a kép:
Kép
Bellül látszik a fogból majdnem 2-3 mili.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11124
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zsolt974 » 2018.02.03. 17:54

Szerintem ez a jó helyzete a szíjnak.
Valószínű hogy neked a pumpa külső szélén fut,és az alsó keréken is rajta van rendesen.

Köszi a nézést.
Avatar
zsolt974
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2016.04.09. 10:26

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.02.03. 19:13

zsolt974 » Ma, 17:54 írta:Szerintem ez a jó helyzete a szíjnak.
Valószínű hogy neked a pumpa külső szélén fut,és az alsó keréken is rajta van rendesen.

Köszi a nézést.

Nincs mit, mi a terved kezdesz vele valamit?
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11124
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zsolt974 » 2018.02.03. 20:44

Egyenlőre csak idegesít. (minek kell nekem mindig nézegetni valamit) Amíg nem látom hogy a szíj széle sérülne addig hagyom.Egyébként tavasszal kicserélem.
Avatar
zsolt974
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2016.04.09. 10:26

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.02.04. 09:09

zsolt974 » Tegnap, 20:44 írta:Egyenlőre csak idegesít. (minek kell nekem mindig nézegetni valamit) Amíg nem látom hogy a szíj széle sérülne addig hagyom.Egyébként tavasszal kicserélem.

Nem tudok mire gondolni mint ok amiért így futna , ha valami tényleg terelné szerintem akkor nem állna meg itt lefutna és hozzáérne burkolathoz, más egyébhez. Esetleg megnézheted a vezérműtengely másik végén a rögzítését a gyújtás elosztó háza alatt, nincs-e ott extrém kopás és azért ment el oldalra, de nem túl valószinű. Én is állandóan nézegetem, a múltkor tócsa volt az autó alatt egy parkolóban, megnyaltam és édes volt fagyállóra gondoltam, szétszedtem a fél autót hogy ereszt a radiátor, aztán csak az ablakmosó csöve volt megtörve a motorháztető zzanérnál.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11124
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: laco22 » 2018.02.04. 18:26

Na! Felkerült a C16NZ injektor. Vezértengelyem még nincs, illetve a leömlőhöz még kell valami csatlakozó elem, sajnos nem leszed-felrak móka...
Megvolt a próbakör az új injektorral. Az első tapasztalataim pozitívak, sajnos nincs fordulatszámmérőm, de úgy érzésre olyan 4000-től iszonyat megindul... Sokkal jobban kezelhető, jobban veszi a fordulatot.
Viszont brutál módon dől fehér füst a kipufogóból, illetve nagyon csattognak a tőkék (szerintem).
Eddig nem volt ilyen probléma. Szerinted mi történt?
Opel Astra F C14NZ '92
Avatar
laco22
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: 2017.01.30. 16:53

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.02.04. 20:03

laco22 » Ma, 18:26 írta:Na! Felkerült a C16NZ injektor. Vezértengelyem még nincs, illetve a leömlőhöz még kell valami csatlakozó elem, sajnos nem leszed-felrak móka...
Megvolt a próbakör az új injektorral. Az első tapasztalataim pozitívak, sajnos nincs fordulatszámmérőm, de úgy érzésre olyan 4000-től iszonyat megindul... Sokkal jobban kezelhető, jobban veszi a fordulatot.
Viszont brutál módon dől fehér füst a kipufogóból, illetve nagyon csattognak a tőkék (szerintem).
Eddig nem volt ilyen probléma. Szerinted mi történt?

Hát elméletileg ( meg szerintem gyakorlatilag sem) nincs összefüggés az injektor csere és e-között. A fehér füst víz jelenlétére utal a kipufogó gázban, ez általában hengerfej tömítés vagy egyén más ( hengerfej, ritkán blokk) sérülésnél szokott előfordulni. A tőke csattogás általában tőke hiba. De fura hogy így előjön mindegyik egyszerre. Nem hajtottad meg túlzottan is? Bár normál esetben ki kell bírnia.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11124
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: laco22 » 2018.02.04. 21:15

zotya975 » Ma, 20:03 írta:Hát elméletileg ( meg szerintem gyakorlatilag sem) nincs összefüggés az injektor csere és e-között. A fehér füst víz jelenlétére utal a kipufogó gázban, ez általában hengerfej tömítés vagy egyén más ( hengerfej, ritkán blokk) sérülésnél szokott előfordulni. A tőke csattogás általában tőke hiba. De fura hogy így előjön mindegyik egyszerre. Nem hajtottad meg túlzottan is? Bár normál esetben ki kell bírnia.


Nem hajtottam, már az első indításnál csinálta.
Indult elsőre, szépen be is állt az alapjárat. De hangosan csattog. Kipufogó meg olyan füstöt tolt ki magából, hogy még a kocsit se láttam tőle... Ahogy melegedett úgy csökkent a füst, de jelentős volt, tehát szerintem nem a hideg miatt.
Opel Astra F C14NZ '92
Avatar
laco22
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: 2017.01.30. 16:53

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.02.05. 08:10

laco22 » Tegnap, 21:15 írta:
Nem hajtottam, már az első indításnál csinálta.
Indult elsőre, szépen be is állt az alapjárat. De hangosan csattog. Kipufogó meg olyan füstöt tolt ki magából, hogy még a kocsit se láttam tőle... Ahogy melegedett úgy csökkent a füst, de jelentős volt, tehát szerintem nem a hideg miatt.

Az egész injektor házat cserélted vagy csak a szelepet? Bár szerintem nincs összefüggés, vissza kéne tenni a régit, hogy megszűnik-e a jelenség.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11124
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: laco22 » 2018.02.05. 10:18

zotya975 » Ma, 08:10 írta:Az egész injektor házat cserélted vagy csak a szelepet? Bár szerintem nincs összefüggés, vissza kéne tenni a régit, hogy megszűnik-e a jelenség.


Mindent cseréltem kompletten, szívósorral, mindennel, mert nagyobb a pillangó.
Ma hallgatóztam kicsit, és nem a tőkék felől jön a csattogás, hanem az injektor felől.
Levettem a szívászaj csökkentőt, és mintha az injektorszelep csattogna, és hangos fütyülést is lehet hallani, bár ezt nem tudom, hogy normális-e...
Opel Astra F C14NZ '92
Avatar
laco22
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: 2017.01.30. 16:53

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.02.05. 12:06

laco22 » Ma, 10:18 írta:
Mindent cseréltem kompletten, szívósorral, mindennel, mert nagyobb a pillangó.
Ma hallgatóztam kicsit, és nem a tőkék felől jön a csattogás, hanem az injektor felől.
Levettem a szívászaj csökkentőt, és mintha az injektorszelep csattogna, és hangos fütyülést is lehet hallani, bár ezt nem tudom, hogy normális-e...

Az injektor szelep alapból csattog, lehet hogy ez hangosabb mint a régi és azért furcsa. Ugye ez egy sima mágnesszelep ami kinyit-becsuk a tényleges beporlasztást a benzinnyomás végzi.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11124
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: laco22 » 2018.02.05. 12:42

zotya975 » 35 perce írta:Az injektor szelep alapból csattog, lehet hogy ez hangosabb mint a régi és azért furcsa. Ugye ez egy sima mágnesszelep ami kinyit-becsuk a tényleges beporlasztást a benzinnyomás végzi.


De ez nagyon hangos...
Kicseréltem csak a szelepet az 1.4-re, és semmi hangja nincs...
Opel Astra F C14NZ '92
Avatar
laco22
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: 2017.01.30. 16:53

ElőzőKövetkező

Vissza: Astra F

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 5 vendég