Belépés    Regisztráció

Regisztráció nélkül a fórumon található leírások, anyagok csak korlátozottan hozzáférhetők. Ezek a tartalmak tagjaink saját munkái, megtekintésükhöz a sima regisztráció sem elég, megfelelő aktivitás után válnak csak láthatóvá.
Ezeknek a leírásoknak a másolása, más web oldalon való közzététele a szerző, illetve az oldal tulajdonosának engedélye nélkül TILOS!
Regisztrálj bátran, ha
- kedveled a márkát, és szívesen beszélgetnél róla
- szeretnél egy baráti társaságba tartozni
- megbeszélnéd az autód ügyes-bajos dolgait a csapat tagjaival

Ahhoz, hogy közénk tartozhass nem feltétlenül kell rendelkezned a márka valamely típusával! Oldalunk bár autós fórum, mégis inkább a barátságról szól, beszélgess bátran barátaiddal az üzenőfalon, vagy privát chat-en, oszd meg velünk élményeidet, legyél aktív a fórumon. Biztos találsz olyan témát a topicokban, amihez szívesen hozzászólnál.

A regisztráció ingyenes, viszont adminisztrátori engedélyhez van kötve (részleteket lásd a regisztrációs űrlapon)! Az inaktív regisztrációkat 90 nap elteltével töröljük!

  • Szerző
    Üzenet

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: nyemi » 2019.08.31. 05:20

Szerintem nem fogom már őket használni, ha írsz egy címet-nevet postázom. Más nem kell? Alapjárati motor, pillangószelep poti nincs már meg, de a fojtószelepház megvan.


Köszönöm zotya975 , Írtam Privátot.
Avatar
nyemi
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2018.04.10. 17:32

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: Bálintka 1.6i » 2019.09.01. 20:55

Ma Veszprémben indítottam, ketyegett vagy 5mp-et aztán leállt. Utána csak harmadikra indult. Érzésre hamar kiforrja magát a dolog. :D
Az üzemanyag szivattyú témánál eszembe jutott, hogy 4éve cseréltem az ü. a tartályt, akkor vandál módon csak elcsíptem az ac vezetékét, amit az összerakásnál csatos wago segítségével oldottam meg.
Lehet, hogy ott rohadt szét a csatlakozás. Az első az lesz a napokban amit megnézek
Astra F 1,6i '92 Szentgotthárd
Avatar
Bálintka 1.6i
Tesztpilóta
Tesztpilóta
 
Hozzászólások: 3250
Képek: 16
Csatlakozott: 2011.02.15. 19:54
Tartózkodási hely: Szentkirályszabadja

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2019.09.02. 06:28

Bálintka 1.6i » Tegnap, 20:55 írta:Ma Veszprémben indítottam, ketyegett vagy 5mp-et aztán leállt. Utána csak harmadikra indult. Érzésre hamar kiforrja magát a dolog. :D
Az üzemanyag szivattyú témánál eszembe jutott, hogy 4éve cseréltem az ü. a tartályt, akkor vandál módon csak elcsíptem az ac vezetékét, amit az összerakásnál csatos wago segítségével oldottam meg.
Lehet, hogy ott rohadt szét a csatlakozás. Az első az lesz a napokban amit megnézek

Wago... :D azért a villanyszerelő vér nem válik vízzé. hehe Én onnan tudtam mindíg hogy eljött a gyertya csere ideje, amikor nehezen indult, ha elindult leállt, kicsit tartani kellett a gázt. Ilyenkor kicseréltem a gyertyákat és megjavult.
Zafira A Z18XE.
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11705
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: sanyi80 » 2019.12.01. 01:26

Sziasztok!
Mi lehet a gond f aztra x14xe kod a fűtésem nem müküdik rendesen melegit de nem elég meleg levegőt fűj üzemmeleg motornál.
előre is kösz és agyari magnót magnot hogyan tudom kivenni?
Avatar
sanyi80
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2018.12.15. 02:17

Általános műszaki problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2019.12.01. 10:14

sanyi80 » Ma, 01:26 írta:Sziasztok!
Mi lehet a gond f aztra x14xe kod a fűtésem nem müküdik rendesen melegit de nem elég meleg levegőt fűj üzemmeleg motornál.
előre is kösz és agyari magnót magnot hogyan tudom kivenni?

Szia. A vízhőfok mutató felmegy rendesen? Olyan 6-8 kilométer után 8 terheléstől és a külső hőmérséklettől függően) el kell érnie a motornak az üzemi hőfokot, ilyenkor a mutató kb a 90-es vonal körül van. Ha nem éri el vagy alig mozdul ki a kékből akkor termosztát gyanús. A rádiót kiemelővel lehet kiszedni miután kitekerted a 4 sarkáról a 4 pici hernyócsavart. Kiemelő nélkül 4 megfelelő átmérőűő szeget kell dugni a 4 csavar helyére, ez ugyan kiakasztja a rögzítő karmokat , de ugye húzni nem tudod vele. Ha nincs nagyon beszorulva, a kazetta nyíláson benyúlva ( ha vékony kezed van) ki lehet húzni, esetleg a kesztyűtartó helyén benyúlva megtolni. van egy videó, amin ugyan G astra van, de a lényeg ugyanaz:
Zafira A Z18XE.
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11705
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Előző

Vissza: Astra F

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 2 vendég

cron