Belépés    Regisztráció

Regisztráció nélkül a fórumon található leírások, anyagok csak korlátozottan hozzáférhetők. Ezek a tartalmak tagjaink saját munkái, megtekintésükhöz a sima regisztráció sem elég, megfelelő aktivitás után válnak csak láthatóvá.
Ezeknek a leírásoknak a másolása, más web oldalon való közzététele a szerző, illetve az oldal tulajdonosának engedélye nélkül TILOS!
Regisztrálj bátran, ha
- kedveled a márkát, és szívesen beszélgetnél róla
- szeretnél egy baráti társaságba tartozni
- megbeszélnéd az autód ügyes-bajos dolgait a csapat tagjaival

Ahhoz, hogy közénk tartozhass nem feltétlenül kell rendelkezned a márka valamely típusával! Oldalunk bár autós fórum, mégis inkább a barátságról szól, beszélgess bátran barátaiddal az üzenőfalon, vagy privát chat-en, oszd meg velünk élményeidet, legyél aktív a fórumon. Biztos találsz olyan témát a topicokban, amihez szívesen hozzászólnál.

A regisztráció ingyenes, viszont adminisztrátori engedélyhez van kötve (részleteket lásd a regisztrációs űrlapon)! Az inaktív regisztrációkat 90 nap elteltével töröljük!

  • Szerző
    Üzenet

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2015.02.24. 20:35

cryboy21 » 1 perce írta:
Mit ne mondjak , megküzdöttem vele keményen mire kijött... 1nagylol

Jaja előfordul hogy beázik a pollenszűrő felől és összerohad.
Opel f astra caravan 94' C14NZ-C14SE
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11444
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: cryboy21 » 2015.02.24. 21:19

zotya975 » 39 perce írta:Jaja előfordul hogy beázik a pollenszűrő felől és összerohad.


Az volt a tuti benne hogy pollenszűrő sem volt... omg
Amikor először bekapcsoltam a fűtést , azt hittem hogy lombhullató erdőben állok ősszel , széllel szemben... 1nagylol
Ja és hadd ne mondjam hogy termosztatot akartam cserélni , mert nem melegedett fel a víz menet közben , aztán az új alkatrész leszerelésekor jött a meglepi , nem is volt benne... miivan
Opel Astra F Caravan 1.6Si 1994 , C16SE
Avatar
cryboy21
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2015.01.21. 02:26

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: tarakos » 2015.03.09. 08:06

Sziasztok!

Immo terén van valakinek mélyebb tudása?
Érdekelne, hogy a gyári immo mit is szakít meg a rendszerben?
Azt már tudom, hogy amikor kiszedtem a kulcsból a chipet akkor egy pillanatra beindult a kocsi, de aztán lefulladt. Ebből gondolom azt, hogy az AC-t szakítja meg.
A gondom ugye az, hogy ha az SE ECU-t és az SE cuccokat beépítem akkor a jelenlegi immom és kulcsom nem fogja indítani a kocsit. Tehát ki kellene iktatnom az immot addig amíg eljutok egy szervizbe ahol áthangolják az ECU-t az én immomra.

Tehát, ha az AC 12V-os tápját szakítja csak meg akkor azt meg tudnám kerülni ha direktben kapna 12V-ot biztosíték és kapcsoló közbeiktatásával.

Jól gondolom, vagy van még valami turpisság a dologban?
Astra Classic Sedan
Eredetileg X14NZ volt, de 87ekm-nél át lett építve C14SE-re!
Avatar
tarakos
Friss jogsis
Friss jogsis
 
Hozzászólások: 214
Csatlakozott: 2015.01.16. 13:41
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár/XVIII. ker

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: astrásgyerek » 2015.03.09. 18:34

tarakos » Ma, 08:06 írta:Sziasztok!

Immo terén van valakinek mélyebb tudása?
Érdekelne, hogy a gyári immo mit is szakít meg a rendszerben?
Azt már tudom, hogy amikor kiszedtem a kulcsból a chipet akkor egy pillanatra beindult a kocsi, de aztán lefulladt. Ebből gondolom azt, hogy az AC-t szakítja meg.
A gondom ugye az, hogy ha az SE ECU-t és az SE cuccokat beépítem akkor a jelenlegi immom és kulcsom nem fogja indítani a kocsit. Tehát ki kellene iktatnom az immot addig amíg eljutok egy szervizbe ahol áthangolják az ECU-t az én immomra.

Tehát, ha az AC 12V-os tápját szakítja csak meg akkor azt meg tudnám kerülni ha direktben kapna 12V-ot biztosíték és kapcsoló közbeiktatásával.

Jól gondolom, vagy van még valami turpisság a dologban?

Szerintem nem ennyire egyszerű a helyzet, tuti az ECU-ban blokkol, nem csak simán AC-t.
Ha csak ennyi lenne, akkor lopnál mint a cukrot az immós autókat. miivan

(bár lehet rosszul gondolom) :oops:
'95 Astra F 1.7 DTL
03' Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci
'99 Fiat Multipla 1.9 JTD
Avatar
astrásgyerek
Tesztpilóta
Tesztpilóta
 
Hozzászólások: 4808
Csatlakozott: 2011.02.04. 18:07
Tartózkodási hely: Told

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2015.03.10. 08:01

astrásgyerek » Tegnap, 18:34 írta:Szerintem nem ennyire egyszerű a helyzet, tuti az ECU-ban blokkol, nem csak simán AC-t.
Ha csak ennyi lenne, akkor lopnál mint a cukrot az immós autókat. miivan

(bár lehet rosszul gondolom) :oops:

Végülis ezt könnyű kideríteni, adni kell két szál dróttal az aAC-nak direkt tápot ha megy a motor, akkor csak a pumpa tápját szakítja meg. Az hogy elindul egy pillanatra szerintem csak azért van mert maradt még nyomás a rendszerben ( nagynyomású pumpát feltételezve ahol van visszacsapó szelep) , szóval ettől még lehet az ECU-is bevonva de ki is lehet hagyva.
Opel f astra caravan 94' C14NZ-C14SE
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11444
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: tarakos » 2015.03.10. 08:12

zotya975 » 6 perce írta:Végülis ezt könnyű kideríteni, adni kell két szál dróttal az aAC-nak direkt tápot ha megy a motor, akkor csak a pumpa tápját szakítja meg. Az hogy elindul egy pillanatra szerintem csak azért van mert maradt még nyomás a rendszerben ( nagynyomású pumpát feltételezve ahol van visszacsapó szelep) , szóval ettől még lehet az ECU-is bevonva de ki is lehet hagyva.



Egy pillanatra beindult, aztán lefulladt mint amikor nincs benzin. Utána már csak tekert az önindító de semmi. Visszarakva a chipet azonnal indult.

Ebből gondolom, hogy ilyenkor:
- gyújtás van,
- önindító teker,
- benzin nincs.

Szerintem nem gondolták ezt annyira nagyon túl a 90-es években...
(Majd alkalom adtán kipróbálom a 2 drótos verziót. Ha van eredmény akkor jelzem.)
:-)
Astra Classic Sedan
Eredetileg X14NZ volt, de 87ekm-nél át lett építve C14SE-re!
Avatar
tarakos
Friss jogsis
Friss jogsis
 
Hozzászólások: 214
Csatlakozott: 2015.01.16. 13:41
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár/XVIII. ker

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2015.03.10. 11:28

tarakos » Ma, 08:12 írta:

Egy pillanatra beindult, aztán lefulladt mint amikor nincs benzin. Utána már csak tekert az önindító de semmi. Visszarakva a chipet azonnal indult.

Ebből gondolom, hogy ilyenkor:
- gyújtás van,
- önindító teker,
- benzin nincs.

Szerintem nem gondolták ezt annyira nagyon túl a 90-es években...
(Majd alkalom adtán kipróbálom a 2 drótos verziót. Ha van eredmény akkor jelzem.)
:-)

Nézegetem a nagykönyben a kapcsolási rajzokat, de egyiken sem láttam immóról infót. 1hmmm
Opel f astra caravan 94' C14NZ-C14SE
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11444
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: tarakos » 2015.03.10. 11:55

zotya975 » 26 perce írta:Nézegetem a nagykönyben a kapcsolási rajzokat, de egyiken sem láttam immóról infót. 1hmmm



Rendszerint az immo titkosan kezelt adat szokott lenni.
Astra Classic Sedan
Eredetileg X14NZ volt, de 87ekm-nél át lett építve C14SE-re!
Avatar
tarakos
Friss jogsis
Friss jogsis
 
Hozzászólások: 214
Csatlakozott: 2015.01.16. 13:41
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár/XVIII. ker

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2015.03.11. 08:18

tarakos » Tegnap, 11:55 írta:

Rendszerint az immo titkosan kezelt adat szokott lenni.

Hát erre nem is gondoltam, de végülis logikus. 1hmmm Mi értelme lenne ha nyilvános róla a kapcsolási rajz? omg :D
Opel f astra caravan 94' C14NZ-C14SE
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11444
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: tarakos » 2015.03.11. 10:18

zotya975 » Ma, 08:18 írta:Hát erre nem is gondoltam, de végülis logikus. 1hmmm Mi értelme lenne ha nyilvános róla a kapcsolási rajz? omg :D



Egyébként a logikus dolog az lenne, ha az immo jele az ECU-ban lenne értelmezve, (Mint egy pin kód) és ha nem jó a kapott jel akkor maga az ECU mondjuk nem aktiválná a gyújtás és befecskendezés térképet. (Mintha jelszóval védett file lenne.)
Biztosan van ilyen elven működő is, de akkor nem indult volna be egy pillanatra a motor.
Astra Classic Sedan
Eredetileg X14NZ volt, de 87ekm-nél át lett építve C14SE-re!
Avatar
tarakos
Friss jogsis
Friss jogsis
 
Hozzászólások: 214
Csatlakozott: 2015.01.16. 13:41
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár/XVIII. ker

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2015.03.11. 10:37

tarakos » 6 perce írta:

Egyébként a logikus dolog az lenne, ha az immo jele az ECU-ban lenne értelmezve, (Mint egy pin kód) és ha nem jó a kapott jel akkor maga az ECU mondjuk nem aktiválná a gyújtás és befecskendezés térképet. (Mintha jelszóval védett file lenne.)
Biztosan van ilyen elven működő is, de akkor nem indult volna be egy pillanatra a motor.

Ha jól tudom az immó csak a üzemanyagot blokkolja, a pumpa tápját szakítja meg. Azért indulhat el egy pillanatra mert maradt nyomás még a csövekben és az injektor be tudod porlasztani még egyszer-kétszer.
Opel f astra caravan 94' C14NZ-C14SE
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11444
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: tarakos » 2015.03.11. 11:57

zotya975 » Ma, 10:37 írta:Ha jól tudom az immó csak a üzemanyagot blokkolja, a pumpa tápját szakítja meg. Azért indulhat el egy pillanatra mert maradt nyomás még a csövekben és az injektor be tudod porlasztani még egyszer-kétszer.



Én ugyan erre jutottam.

Így ha egy sima vezetékezéssel ki lehet iktatni akkor:
1: nem sokat ér az egész
2: Van esélyem használni az SE motorral addig amíg találok valakit aki átprogramozza az SE ECU-t a mostani immomhoz.

Ez utóbbi a nagyon fontos számomra, mert nélküle meg vagyok lőve. Összerakhatom, de nem fog menni a motor.
Astra Classic Sedan
Eredetileg X14NZ volt, de 87ekm-nél át lett építve C14SE-re!
Avatar
tarakos
Friss jogsis
Friss jogsis
 
Hozzászólások: 214
Csatlakozott: 2015.01.16. 13:41
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár/XVIII. ker

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2015.03.11. 12:15

tarakos » 13 perce írta:

Én ugyan erre jutottam.

Így ha egy sima vezetékezéssel ki lehet iktatni akkor:
1: nem sokat ér az egész
2: Van esélyem használni az SE motorral addig amíg találok valakit aki átprogramozza az SE ECU-t a mostani immomhoz.

Ez utóbbi a nagyon fontos számomra, mert nélküle meg vagyok lőve. Összerakhatom, de nem fog menni a motor.

Oké, de gondolj bele aki autót akar lopni, az egy dolog hogy letöri a kormányoszlopról a gyujtáskapcsolót, és kulcs nélkül indítt, (bár ekkor a kormányzár még zárva)de ha immo van, nem fogja elkezdeni kutatni a kábelezést hogy most mit merre kössön. Ezek meg már régen nem akkor értékű autók hogy valaki pont erre szakosodjon. Próbálj meg direkt tápot adni a pumpának ha úgy megy, akkor csak itt van blokkolás, bár ekkor lesz hibalámpa. Amit nemrég szereltem astrát abban is volt eredetileg immo, de valahogy ki van iktatva, mert se a csipp nincs odaragasztva a burkolatra se kívül se bellül az immo karika közelébe, se nem sipárog érte indításkor és sima kulcsal indul. De mivel már így vettük nem tudom hogyan iktatták ki. Utólagos kábelt az immó környékén nem láttam.
Opel f astra caravan 94' C14NZ-C14SE
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11444
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: tarakos » 2015.03.11. 12:55

zotya975 » 36 perce írta: Oké, de gondolj bele aki autót akar lopni, az egy dolog hogy letöri a kormányoszlopról a gyujtáskapcsolót, és kulcs nélkül indítt, (bár ekkor a kormányzár még zárva)de ha immo van, nem fogja elkezdeni kutatni a kábelezést hogy most mit merre kössön. Ezek meg már régen nem akkor értékű autók hogy valaki pont erre szakosodjon. Próbálj meg direkt tápot adni a pumpának ha úgy megy, akkor csak itt van blokkolás, bár ekkor lesz hibalámpa. Amit nemrég szereltem astrát abban is volt eredetileg immo, de valahogy ki van iktatva, mert se a csipp nincs odaragasztva a burkolatra se kívül se bellül az immo karika közelébe, se nem sipárog érte indításkor és sima kulcsal indul. De mivel már így vettük nem tudom hogyan iktatták ki. Utólagos kábelt az immó környékén nem láttam.



Pont az egyik ismerősöm mesélte, hogy reggel lement a kocsijához (OFF autó) és nem nyitotta a távirányító a kocsit. Meg is lepődött, de azt hitte, hogy lemerült az elem vagy valami hasonló.

Amikor beült akkor vette észre, hogy a kocsi ECU-ja az anyós ülésen van és egy másik ECU van a helyén.
Vélhetően el akarták vinni saját ECU-val, de nem sikerült mert volt rejtett kapcsoló is és feladták.
(Hogy a saját ECU miért maradt bent az jó kérdés... Talán megzavarták őket)

Ja, és a legjobb most jön!
Hívta a rendőrséget, hogy mi történt és már 2 hete nincs kocsija, mert bűnjelként lefoglalták az egészet.
:-)
Astra Classic Sedan
Eredetileg X14NZ volt, de 87ekm-nél át lett építve C14SE-re!
Avatar
tarakos
Friss jogsis
Friss jogsis
 
Hozzászólások: 214
Csatlakozott: 2015.01.16. 13:41
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár/XVIII. ker

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Hares911 » 2015.03.11. 13:51

OPEL 1. és 2. generációs indításgátló: PDF ITT

Nekem 2. gen. van, itt az immo chip nélkül már az önindító sem teker.
A bus station is where the bus stops. A train station is where the train stops. On my desk, I have a workstation.
Kép Kép 2002 Ford Focus 1.4 16v - FXDB - 75LE - 102.888 km@2016.05.05. -->
Kép1999 Opel Corsa B 1.2 16V - X12XE - 65LE - 87.305 km@2012.03.05. --> 132.187 km@2017.02.11.
Kép1990 Peugeot 205 GLD 1.9D - XUD9/Y - 64LE - 2008.08.10. --> 368.000 km
Avatar
Hares911
Amatőr versenyző
Amatőr versenyző
 
Hozzászólások: 2445
Csatlakozott: 2012.03.06. 09:35
Tartózkodási hely: Tolna, Tolna http://goo.gl/maps/9P0Pn

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: tarakos » 2015.03.11. 14:33

Hares911 » 37 perce írta:OPEL 1. és 2. generációs indításgátló: PDF ITT

Nekem 2. gen. van, itt az immo chip nélkül már az önindító sem teker.



Na most ez azért is érdekes, mert a kocsi 2000-es gyártású. (lengyel)

Nekem tekert az önindító és nem volt semmilyen lámpa villogtatás sem.

Viszont a leírtak alapján akkor nekem sem a pumpát szakítja meg, hanem a sebességjel vezetékét.
Mondjuk azt nem nagyon értem még, hogy mi köze a sebességjelnek az indításhoz...

Mondjuk az indexet is megszakíthatták volna ennyi erővel. :-)
Astra Classic Sedan
Eredetileg X14NZ volt, de 87ekm-nél át lett építve C14SE-re!
Avatar
tarakos
Friss jogsis
Friss jogsis
 
Hozzászólások: 214
Csatlakozott: 2015.01.16. 13:41
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár/XVIII. ker

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2015.03.11. 22:54

tarakos » Ma, 14:33 írta:

Na most ez azért is érdekes, mert a kocsi 2000-es gyártású. (lengyel)

Nekem tekert az önindító és nem volt semmilyen lámpa villogtatás sem.

Viszont a leírtak alapján akkor nekem sem a pumpát szakítja meg, hanem a sebességjel vezetékét.
Mondjuk azt nem nagyon értem még, hogy mi köze a sebességjelnek az indításhoz...

Mondjuk az indexet is megszakíthatták volna ennyi erővel. :-)

Sebességjel... ez mi lehet X14NZ-nél? 1hmmm Talán a Hall jeladó a logika alapján, mert ha az nem ad jelet akkor nincs se befecsi se gyujtás. fvak
Opel f astra caravan 94' C14NZ-C14SE
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11444
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: brezsó » 2015.03.12. 04:59

zotya975 » Tegnap, 22:54 írta:Sebességjel... ez mi lehet X14NZ-nél? 1hmmm Talán a Hall jeladó a logika alapján, mert ha az nem ad jelet akkor nincs se befecsi se gyujtás. fvak

A műszeregységben található "sebességjeladó" IC meghibásodása is szokott lefulladásos tüneteket mutatni, okozni, ugye? fvak Meglehet, hogy valahogy az is bele van véve az immo-rendszerbe...
tiok ..a pdf-et nem néztem, csak ötletelek...
F Astra '97 X14NZ
Avatar
brezsó
Vezetés Oktató
Vezetés Oktató
 
Hozzászólások: 1349
Képek: 0
Csatlakozott: 2011.02.13. 17:06
Tartózkodási hely: Vágfüzes/SK

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2015.03.12. 08:03

brezsó » Ma, 04:59 írta:A műszeregységben található "sebességjeladó" IC meghibásodása is szokott lefulladásos tüneteket mutatni, okozni, ugye? fvak Meglehet, hogy valahogy az is bele van véve az immo-rendszerbe...
tiok ..a pdf-et nem néztem, csak ötletelek...

Én is gondoltam erre, de az út vagy sebesség jeladó hibája tényleg csak lefulladást szokott okozni, ettől még működik a motor, indítható, használható a kocsi, csak kinyomott kuplungal történő guruláskor, vagy motorféknél jönnek a gondok. 1hmmm
Opel f astra caravan 94' C14NZ-C14SE
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11444
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: tarakos » 2015.03.15. 13:17

Ma kipróbáltam az AC-nak tápot adok dolgot.

Nem vált be...

Kapott 12V-ot, szépen pörgött is, de a motor nem indult be.
Olyan mintha a hengerbe már nem jutna el a benzin. Gondolom az injektor nem fecskendez be.

Fenébe.
Astra Classic Sedan
Eredetileg X14NZ volt, de 87ekm-nél át lett építve C14SE-re!
Avatar
tarakos
Friss jogsis
Friss jogsis
 
Hozzászólások: 214
Csatlakozott: 2015.01.16. 13:41
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár/XVIII. ker

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Breki » 2015.03.15. 13:55

tarakos » 37 perce írta:Ma kipróbáltam az AC-nak tápot adok dolgot.

Nem vált be...

Kapott 12V-ot, szépen pörgött is, de a motor nem indult be.
Olyan mintha a hengerbe már nem jutna el a benzin. Gondolom az injektor nem fecskendez be.

Fenébe.

nem akartalak lelombozni, hogy a gyári immót ennyivel át lehet verni
több mindent tilt, gyújtást, befecsit.... stb
Vectra C Z16XE '02
Corsa B C14NZ '94
Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség... De a világegyetemben nem vagyok biztos.....

"Iszom a kávémat, iszom a kólát, és várom a percet, várom az órát, amikor azt csinálok végre amit akarok..."
Avatar
Breki
Kupec-WebMester
Kupec-WebMester
 
Hozzászólások: 4314
Képek: 43
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:10
Tartózkodási hely: Kistarcsa/Budapest

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: tarakos » 2015.03.15. 21:46

Breki » Ma, 13:55 írta:nem akartalak lelombozni, hogy a gyári immót ennyivel át lehet verni
több mindent tilt, gyújtást, befecsit.... stb



Akkor már csak az a kérdés, hogy miként lehet átprogramozni az SE ECU-ját az én immomhoz?
Mi kel hozzá? TECH2-es műszer, vagy mi?
Kell valami kód is amit be kell szereznem, vagy sem?
Astra Classic Sedan
Eredetileg X14NZ volt, de 87ekm-nél át lett építve C14SE-re!
Avatar
tarakos
Friss jogsis
Friss jogsis
 
Hozzászólások: 214
Csatlakozott: 2015.01.16. 13:41
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár/XVIII. ker

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Breki » 2015.03.15. 21:49

tarakos » 1 perce írta:

Akkor már csak az a kérdés, hogy miként lehet átprogramozni az SE ECU-ját az én immomhoz?
Mi kel hozzá? TECH2-es műszer, vagy mi?
Kell valami kód is amit be kell szereznem, vagy sem?

op-com-al is megy a dolog, de valószínüleg kérni fogja a biztonsági kódot, car pass kártyán rajta van
Vectra C Z16XE '02
Corsa B C14NZ '94
Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség... De a világegyetemben nem vagyok biztos.....

"Iszom a kávémat, iszom a kólát, és várom a percet, várom az órát, amikor azt csinálok végre amit akarok..."
Avatar
Breki
Kupec-WebMester
Kupec-WebMester
 
Hozzászólások: 4314
Képek: 43
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:10
Tartózkodási hely: Kistarcsa/Budapest

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2015.03.16. 04:13

tarakos » Tegnap, 13:17 írta:Ma kipróbáltam az AC-nak tápot adok dolgot.

Nem vált be...

Kapott 12V-ot, szépen pörgött is, de a motor nem indult be.
Olyan mintha a hengerbe már nem jutna el a benzin. Gondolom az injektor nem fecskendez be.

Fenébe.

Akkor tényleg az ecuval játszik össze. fvak
Opel f astra caravan 94' C14NZ-C14SE
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 11444
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: tarakos » 2015.03.16. 07:37

Breki » Tegnap, 21:49 írta:op-com-al is megy a dolog, de valószínüleg kérni fogja a biztonsági kódot, car pass kártyán rajta van



Milyen kódot keressek?
Van egy kártyám amiről azt hittem, hogy a rédió kódját tartalmazza, de kiderült, hogy nem azt.
Azon van valami security code vagy mi. Az lenne az? (4 jegyű)
Astra Classic Sedan
Eredetileg X14NZ volt, de 87ekm-nél át lett építve C14SE-re!
Avatar
tarakos
Friss jogsis
Friss jogsis
 
Hozzászólások: 214
Csatlakozott: 2015.01.16. 13:41
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár/XVIII. ker

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: tarakos » 2015.03.16. 07:49

zotya975 » Ma, 04:13 írta:Akkor tényleg az ecuval játszik össze. fvak



Amikor nem érzékelte a kulcsot akkor nem ment az AC sem. Tehát az AC nem kap tápot.
Amikor adtam külön tápot az AC-nak akkor ugye az búgott, de ugyan úgy nem indult be a motor.
Mivel az első alkalommal most is beindult pár mp-re aztán lefulladt (a chip eltávolításakor), ezért gyújtás tutira van.

Feltételezem, hogy befecskendezés is kell, hogy legyen, mert olyan 1-1,5mp-re rendesen jár a motor, és csak utána fullad le.
Lehet, hogy van még valahol az üzemanyag rendszerben egy szelep ami miatt az injektorig nem jut el a benzin. (Vagy nem tudom, hogy lehet-e fordítva üzemeltetni az AC-t. Mert a barna vezetékre adtam a negatívot és a piros/fekete vezetékre a pozitívot.)
Astra Classic Sedan
Eredetileg X14NZ volt, de 87ekm-nél át lett építve C14SE-re!
Avatar
tarakos
Friss jogsis
Friss jogsis
 
Hozzászólások: 214
Csatlakozott: 2015.01.16. 13:41
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár/XVIII. ker

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: brezsó » 2015.03.16. 13:00

tarakos » Ma, 07:49 írta:
........
Feltételezem, hogy befecskendezés is kell, hogy legyen, mert olyan 1-1,5mp-re rendesen jár a motor, és csak utána fullad le.

1hmmm Nem tudom, hogy ez így jól van-e, de az enyém a chip nélküli másolt kulccsal csak az önindítót forgatja, egy pillanatra sem indul be és alapból villog a " sárga tengeralattjáró".
F Astra '97 X14NZ
Avatar
brezsó
Vezetés Oktató
Vezetés Oktató
 
Hozzászólások: 1349
Képek: 0
Csatlakozott: 2011.02.13. 17:06
Tartózkodási hely: Vágfüzes/SK

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: tarakos » 2015.03.16. 13:02

brezsó » az előbb... írta:1hmmm Nem tudom, hogy ez így jól van-e, de az enyém a chip nélküli másolt kulccsal csak az önindítót forgatja, egy pillanatra sem indul be és alapból villog a " sárga tengeralattjáró".



Nálam az van, hogy ha leállítom a motort és a chipet kiveszem (vagy leárnyékolom) akkor az első indítás után egy pillanatra (1-1,5mp) beindul, aztán lefullad.

Utána soha többet nem kapja már el.

És a motor diagnosztika lámpa villog.
Astra Classic Sedan
Eredetileg X14NZ volt, de 87ekm-nél át lett építve C14SE-re!
Avatar
tarakos
Friss jogsis
Friss jogsis
 
Hozzászólások: 214
Csatlakozott: 2015.01.16. 13:41
Tartózkodási hely: Pilisvörösvár/XVIII. ker

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: brezsó » 2015.03.16. 13:06

tarakos » 2 perce írta:

Nálam az van, hogy ha leállítom a motort és a chipet kiveszem (vagy leárnyékolom) akkor az első indítás után egy pillanatra (1-1,5mp) beindul, aztán lefullad.

Utána soha többet nem kapja már el.

És a motor diagnosztika lámpa villog.

Mondjuk, az igaz, hogy még sosem próbáltam leállítás után egyből ráindítani a másolt kulcsommal, de több-kevesebb állás után biztosan nem indítja be egy pillanatra sem.. miivan
F Astra '97 X14NZ
Avatar
brezsó
Vezetés Oktató
Vezetés Oktató
 
Hozzászólások: 1349
Képek: 0
Csatlakozott: 2011.02.13. 17:06
Tartózkodási hely: Vágfüzes/SK

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: G. Opel » 2015.03.16. 16:03

tarakos » Ma, 14:02 írta:

Nálam az van, hogy ha leállítom a motort és a chipet kiveszem (vagy leárnyékolom) akkor az első indítás után egy pillanatra (1-1,5mp) beindul, aztán lefullad.

Utána soha többet nem kapja már el.

És a motor diagnosztika lámpa villog.


A szikrát meg tudjátok nézni egy segitséggel ha valaki lehuzza egy pipát és a hengerfejhez rakja a másik meg indit hogy van e egyáűtalán szikra
'95 C14NZ 2009.11.11. - mig birja
5,7857-10,4556 L/100km
Avatar
G. Opel
Amatőr versenyző
Amatőr versenyző
 
Hozzászólások: 2040
Csatlakozott: 2012.09.08. 09:07
Tartózkodási hely: Budapest XIII. Kerület

ElőzőKövetkező

Vissza: Astra F

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég