Belépés    Regisztráció

Regisztráció nélkül a fórumon található leírások, anyagok csak korlátozottan hozzáférhetők. Ezek a tartalmak tagjaink saját munkái, megtekintésükhöz a sima regisztráció sem elég, megfelelő aktivitás után válnak csak láthatóvá.
Ezeknek a leírásoknak a másolása, más web oldalon való közzététele a szerző, illetve az oldal tulajdonosának engedélye nélkül TILOS!
Regisztrálj bátran, ha
- kedveled a márkát, és szívesen beszélgetnél róla
- szeretnél egy baráti társaságba tartozni
- megbeszélnéd az autód ügyes-bajos dolgait a csapat tagjaival

Ahhoz, hogy közénk tartozhass nem feltétlenül kell rendelkezned a márka valamely típusával! Oldalunk bár autós fórum, mégis inkább a barátságról szól, beszélgess bátran barátaiddal az üzenőfalon, vagy privát chat-en, oszd meg velünk élményeidet, legyél aktív a fórumon. Biztos találsz olyan témát a topicokban, amihez szívesen hozzászólnál.

A regisztráció ingyenes, viszont adminisztrátori engedélyhez van kötve (részleteket lásd a regisztrációs űrlapon)! Az inaktív regisztrációkat 90 nap elteltével töröljük!

  • Szerző
    Üzenet

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: FPepe » 2012.12.25. 11:06

astrásgyerek » Ma, 09:13 írta:Köszi szépen a segítségedet! likee

ERRE gondolsz? Ami a hűtő oldalában van? 1hmmm
Akkor megtakarítom az alapjárati motort, az biztos nem tesz rossza(bba)t neki. mimimimi?

Nem, ez csak a ventillátor kapcsolója, amiről szó van, az az ECU hőgombája, a generátor mellett ha benézel a motor hátuljára, kicsit lejjebb ott van (fölötte az egyvezetékes, az meg a műszeregységé.
'93-as C14NZ Szentgotthárdról
Avatar
FPepe
Hivatásos Sofőr
Hivatásos Sofőr
 
Hozzászólások: 812
Csatlakozott: 2011.11.10. 01:07
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: astrásgyerek » 2012.12.25. 11:55

FPepe » 49 perce írta:Nem, ez csak a ventillátor kapcsolója, amiről szó van, az az ECU hőgombája, a generátor mellett ha benézel a motor hátuljára, kicsit lejjebb ott van (fölötte az egyvezetékes, az meg a műszeregységé.

Köszi, megkeresem. :oops:
'95 Astra F 1.7 DTL
03' Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci
'99 Fiat Multipla 1.9 JTD
Avatar
astrásgyerek
Tesztpilóta
Tesztpilóta
 
Hozzászólások: 4808
Csatlakozott: 2011.02.04. 18:07
Tartózkodási hely: Told

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Grabovszki » 2012.12.27. 19:03

atis95 » 2012.12.23. 05:41 írta:
Üdvözlet a fórumon .
Rossz egy kicsit ilyen tapasztalatokat olvasni de nagyon sok autó gazda baltas ennyit tesz sajnos ..
A tank jeladót úgynézem csak emelve vagy aláfekve tudod kiszerelni
http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/6 ... 017,15007/
http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/6 ... 018,15008/
A vezeték szakadás mentességét a jeladó csatlakozó összezárásával tudod tesztelni .
Sajnos amikor áttnézi az ember vásárláskor akkor sokminden felett elsiklik fvak
A külső hőérséklet jeladó vezeték is lehet esetleg sérülés volt rajt nem dugták vissza vagy szakadt netalántán összetört és nem cserélték.
A központi zárral volt olyan hibám egy vezeték volt sérülve küszöbnél és hibásan müködött.
a többit is befolyásolja.
Szerintem nem akartak hibát keresni és paraszt módra manuálisra állították nlikee
Nyugodtan dugd össze őket és teszteld mikor melyik müködik vagy nem müködik akkor lehet hibát keresni ha áram alatt van .
A malacorr csatiról tegyél képet :)
Ebből a lámpát a legegyszerübb orvosolni jó munkát group


Köszi!
Januárig már nem állok neki semminek,de utánna rakok föl képeket.
X16XEL
Avatar
Grabovszki
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2012.12.19. 22:17

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Grabovszki » 2012.12.28. 19:57

astrásgyerek » 4 perce írta:http://kepfeltoltes.hu
- tallózás (válaszd ki a gépedről a fájlt)
- majd lentebb "feltöltés"

Ha kész kiírja ezt: "Utoljára sikeresen feltöltött képek:"
És amit a "Fórumokhoz:" címszónál találsz linket másold, és illeszd be ide.
likee


Na valamit csináltam köszi:)
Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
És ez a malacor csati aminek nincs meg az ellendarabja, a tűzfalon a biztosítéktábla mögött találtam. mi lehet ez?
X16XEL
Avatar
Grabovszki
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2012.12.19. 22:17

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: öcsibácsi » 2012.12.28. 20:00

Oktánszám választónak nézem.
C16NZ Betyár.
Avatar
öcsibácsi
Sofőr
Sofőr
 
Hozzászólások: 524
Csatlakozott: 2011.11.07. 12:39
Tartózkodási hely: Tamási, Castelbello

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: öcsibácsi » 2012.12.28. 20:02

Na mi van nekem? :)
Kép
C16NZ Betyár.
Avatar
öcsibácsi
Sofőr
Sofőr
 
Hozzászólások: 524
Csatlakozott: 2011.11.07. 12:39
Tartózkodási hely: Tamási, Castelbello

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: FPepe » 2012.12.28. 21:58

Grabovszki » Ma, 19:57 írta:
Na valamit csináltam köszi:)
[ Kép ]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
És ez a malacor csati aminek nincs meg az ellendarabja, a tűzfalon a biztosítéktábla mögött találtam. mi lehet ez?

Nézd meg a vezetékszíneket, abból könnyebb kideríteni. Egyébként milyen motorkódú autóról van szó?
'93-as C14NZ Szentgotthárdról
Avatar
FPepe
Hivatásos Sofőr
Hivatásos Sofőr
 
Hozzászólások: 812
Csatlakozott: 2011.11.10. 01:07
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: atis95 » 2012.12.29. 08:11

Grabovszki » Tegnap, 20:57 írta:
Na valamit csináltam köszi:)
[ Kép ]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
És ez a malacor csati aminek nincs meg az ellendarabja, a tűzfalon a biztosítéktábla mögött találtam. mi lehet ez?


Valami hasonlónak kéne lennie
motortér
Oktánszám váltó biztos nem mert az X16XEL márt nem váltható az utolsó a C-s motorkód valami vákumos témának kellene ott lennie .
Egy nagyobb jól látható kép kéne mi van meg és ki lehet szúrni mi nincs .
Meg persze a vezetékszin és teljesen kizárható a hiányzó alkatrész.
A belső levegő keringetés müködik?
Vectra A/2 CC Rüsselheim X16SZ alias : " Veki " 234 200-456 000km
Corsa B World Cup X12XE alias : " Darázs " 176 526-198 000 km
Vectra C-CC GTS Z22SE 193 158km -
Avatar
atis95
Vezetés Oktató
Vezetés Oktató
 
Hozzászólások: 1271
Csatlakozott: 2012.02.11. 00:41
Tartózkodási hely: Kerkrade

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Grabovszki » 2012.12.30. 20:35

FPepe » 2012.12.28. 21:58 írta:Nézd meg a vezetékszíneket, abból könnyebb kideríteni. Egyébként milyen motorkódú autóról van szó?



X16XEL a motorkód, ma már nem de holnap megnézem milyen színű a vezeték.
X16XEL
Avatar
Grabovszki
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2012.12.19. 22:17

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Grabovszki » 2012.12.30. 20:52

atis95 » Tegnap, 08:11 írta:
Valami hasonlónak kéne lennie
motortér
Oktánszám váltó biztos nem mert az X16XEL márt nem váltható az utolsó a C-s motorkód valami vákumos témának kellene ott lennie .
Egy nagyobb jól látható kép kéne mi van meg és ki lehet szúrni mi nincs .
Meg persze a vezetékszin és teljesen kizárható a hiányzó alkatrész.
A belső levegő keringetés müködik?



Nem próbáltam még soha a belső levegő keringetőt.
Amit felraktál képet,ahhoz képest annyival másabb, hogy a tűzfalon van még két biztosíték(relé)doboz.
És ma találtam egy másik csatit is ugyan ott csak ez kicsi fehér.
Holnap csinálok képet.
Ma az ablakmosóval szenvedtem nem nagy sikerrel:(
Amikor megvettem nyári volt benne épphogy az alján, kispricceltem nem volt gond működött,beleöntöttem a télit és azóta nem jön, motor zug.
Szétszedtem a tartályt átmostam,a szivattyút és a csöveket fúvókát kompresszorral kifúvattam minden szépen szelelt ,Közben olyan rideg volt a cső hogy a hátsóablak csövét eltörtem pici rézcsővel össze melegíttettem kijavítottam.
Öntöttem bele téli szélvédőmosót, és a motor zúg, de víz nem jön:(
Úgyhogy vennem kell egy másik szivattyút:(
X16XEL
Avatar
Grabovszki
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2012.12.19. 22:17

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: öcsibácsi » 2012.12.30. 21:12

Pl. ilyent? :)
Kép
C16NZ Betyár.
Avatar
öcsibácsi
Sofőr
Sofőr
 
Hozzászólások: 524
Csatlakozott: 2011.11.07. 12:39
Tartózkodási hely: Tamási, Castelbello

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Grabovszki » 2012.12.30. 21:43

Nem voltam lusta kimentem a garázsba lefényképezni. a biztosíték dobozt viszont már lusta voltam levenni, az alatt van az a dug alj amit már mutattam. Kép Kép

Moderátori üzenet: Admin team
Képfeltöltési hibák javítva. Az egyéni BBkódok alatt található "nagykép" menüpont által felkínált "[/nagykep][/nagykep]" közé illeszd be a kép helyét tartalmazó url-t
X16XEL
Avatar
Grabovszki
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2012.12.19. 22:17

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Grabovszki » 2012.12.30. 21:45

És a másik kis fehér csati szintén a tűzfalon.
Kép

Kép
Ezt sem tudom mi lehet:)
X16XEL
Avatar
Grabovszki
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2012.12.19. 22:17

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Grabovszki » 2012.12.30. 21:47

öcsibácsi » 34 perce írta:Pl. ilyent? :)
Kép


Én inkább kijavítottam, ebben a hidegben nem lett volna kedvem új csövet behúzni:)
X16XEL
Avatar
Grabovszki
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2012.12.19. 22:17

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: öcsibácsi » 2012.12.30. 21:51

Grabovszki » 2 perce írta:
Én inkább kijavítottam, ebben a hidegben nem lett volna kedvem új csövet behúzni:)

Arra gondoltam, hogy eladó a tartály a motorral együtt. :)

(Légy oly kedves és inkább nappal fotózz vagy másik masinával, mert kissé maszatosak a képek) :)
C16NZ Betyár.
Avatar
öcsibácsi
Sofőr
Sofőr
 
Hozzászólások: 524
Csatlakozott: 2011.11.07. 12:39
Tartózkodási hely: Tamási, Castelbello

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Grabovszki » 2012.12.30. 21:56

öcsibácsi » 3 perce írta:Arra gondoltam, hogy eladó a tartály a motorral együtt. :)

(Légy oly kedves és inkább nappal fotózz vagy másik masinával, mert kissé maszatosak a képek) :)


Hát most este ennyire telik képminőségben:)

Szerdára ígért a kollégám egy szivattyút ha nem talál megkereslek:)
X16XEL
Avatar
Grabovszki
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2012.12.19. 22:17

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: cobain » 2013.01.01. 21:25

Hello sziasztok! Lenne 1-2 problémám! Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném!
Szóval nemrégiben vásároltam egy 2000cm3-es 92-es opel astra F-et. középen a rádió felett mutatta a dátumot és az időt. ha bekapcsoltam a rádiót akkor csak az időt.na mostmár ez se müködik.csak a háttérvilágitása van!nem nagy gond csak idegesitő:(
Másik probléma: A hátsó ablak fűtőszála müködött de mostmár azse müködik. levettem a burkolatot hátul megpuculgattam (wd40-et is kapott) mind a 2 saru biztositék cserélve lett de mégse müködik. a relé kattan mikor bekapcsolom de azon kívűl semmi.
3. Centrálzáras az AUTÓ. eleinte müködött viszont most csak akkor zár le a 2 hátsó ajtó 2x forditom el a zárba.és a csomagtartó sehogyse zár le!
4. a rádió csak akkor müködik ha gyujtás van rajta. próbáltam a piros- sárga kábelt összekötni de csak bekapcsol és ki is kapcsol:(
Tudom ez elég sok hiba de igyis költöttem már rá annyit hogy nem szeretem szerelőhöz vinni.hátha valami itthoni probléma is megoldja. ezenkivül még vannak hibái mint pl hogy az elektromos ablakok lassan mennek fel és le + a kocsi eleje "Riszál" kicseréltem a kutyacsontot is de 10km/h és 80khm/h között a kormány is üt és az egész kocsi furcsány megy:S 90/km/h óra fölött annyira nem érződik.Előre is köszönöm!
Avatar
cobain
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2013.01.01. 18:49

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: öcsibácsi » 2013.01.01. 21:51

Üdv Cobain!

A szitálás lehet a gumi miatt is, pl. szálszakadásos lett. (már jártam így, nem 1szer fvak )
1 futómű ellenőrzés sem ártana.
Ahol lehet ott mér ki 1 multiméterrel, hogy kap-e áramot.
Valószínű ebben a hidegebb időben megdermedt a vezeték és végleg megadta magát.
C16NZ Betyár.
Avatar
öcsibácsi
Sofőr
Sofőr
 
Hozzászólások: 524
Csatlakozott: 2011.11.07. 12:39
Tartózkodási hely: Tamási, Castelbello

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: astrásgyerek » 2013.01.02. 11:57

cobain » Tegnap, 21:25 írta:Hello sziasztok! Lenne 1-2 problémám! Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném!
Szóval nemrégiben vásároltam egy 2000cm3-es 92-es opel astra F-et. középen a rádió felett mutatta a dátumot és az időt. ha bekapcsoltam a rádiót akkor csak az időt.na mostmár ez se müködik.csak a háttérvilágitása van!nem nagy gond csak idegesitő:(


Üdv a fórumon!
Remélem jól fogod érezni magad köztük!! group
Igyekszünk majd segíteni amiben csak tudunk. likee likee

Nézd csak meg ezt: likee likee (kijelzővel kapcsolatban)
viewtopic.php?f=35&t=192

cobain » Tegnap, 21:25 írta:3. Centrálzáras az AUTÓ. eleinte müködött viszont most csak akkor zár le a 2 hátsó ajtó 2x forditom el a zárba.és a csomagtartó sehogyse zár le!

Valahol szakadt a szál, vagy letestel, én is jártam már így, nézd át mindehol a vezetékeket. likee

cobain » Tegnap, 21:25 írta:4. a rádió csak akkor müködik ha gyujtás van rajta. próbáltam a piros- sárga kábelt összekötni de csak bekapcsol és ki is kapcsol:(
Tudom ez elég sok hiba de igyis költöttem már rá annyit hogy nem szeretem szerelőhöz vinni.hátha valami itthoni probléma is megoldja. ezenkivül még vannak hibái mint pl hogy az elektromos ablakok lassan mennek fel és le

Gyárilag működik így! Csak gyújtáson! Az nem hiba!
Az ablakemelő motorok lehetnek fáradtak... Egy zsírozás, vagy olajozás az ablakemelő - vezetőibe megoldhatja a problémát! likee
cobain » Tegnap, 21:25 írta:a kocsi eleje "Riszál" kicseréltem a kutyacsontot is de 10km/h és 80khm/h között a kormány is üt és az egész kocsi furcsány megy:S 90/km/h óra fölött annyira nem érződik.Előre is köszönöm!

Szálszakadásra tippelnék én is, tapogasd át a gumikat! Belül is!!
'95 Astra F 1.7 DTL
03' Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci
'99 Fiat Multipla 1.9 JTD
Avatar
astrásgyerek
Tesztpilóta
Tesztpilóta
 
Hozzászólások: 4808
Csatlakozott: 2011.02.04. 18:07
Tartózkodási hely: Told

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: brezsó » 2013.01.02. 13:57

astrásgyerek » Ma, 11:57 írta:Gyárilag működik így! Csak gyújtáson! Az nem hiba!

Nem egészen így van. A gyári ketyere kulcs nélkül is megy egy órát majd automatikusan lekapcsol, valószínűleg az akksi kímélése céljából csinálták így. ;) Abban az esetben ha a kulcs benne volt - és csak le volt állítva az autó - annak kivételekor szintén lekapcsol, de mint azt az előbb írtam, visszakapcsolható és hallgatható.
F Astra '97 X14NZ
Avatar
brezsó
Vezetés Oktató
Vezetés Oktató
 
Hozzászólások: 1348
Képek: 0
Csatlakozott: 2011.02.13. 17:06
Tartózkodási hely: Vágfüzes/SK

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: astrásgyerek » 2013.01.02. 18:35

brezsó » Ma, 13:57 írta:Nem egészen így van. A gyári ketyere kulcs nélkül is megy egy órát majd automatikusan lekapcsol, valószínűleg az akksi kímélése céljából csinálták így. ;) Abban az esetben ha a kulcs benne volt - és csak le volt állítva az autó - annak kivételekor szintén lekapcsol, de mint azt az előbb írtam, visszakapcsolható és hallgatható.

Hmm, akkor neked van igazad.

De Ő kicserélte, az meg már a leírtak alapján működik, vagy nem? 1hmmm
(nekem mind a 4 eddigi astrámban így volt/van)
'95 Astra F 1.7 DTL
03' Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci
'99 Fiat Multipla 1.9 JTD
Avatar
astrásgyerek
Tesztpilóta
Tesztpilóta
 
Hozzászólások: 4808
Csatlakozott: 2011.02.04. 18:07
Tartózkodási hely: Told

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: cobain » 2013.01.02. 20:03

Hát köszi szépen az eddigi tanácsokat de megpróbáltam hogy a hátsó kerekeket előre tettem . ugyanúgy riszál:( ez lehet futómü hiba lessz.
A rádió cserélve lett CD-s re nem a gyári van benne.az ajtók példáúl ma teljesen jól müködtek viszont hazaértem vele beálltam le akartam zárni és megint nem ment a 2 hátsó de mostmár 2. forditásra sem.nem tudom honnan kezdjek neki hol lehetnek a kábelek elvezetve! Köszi a tanácsot az ABLAK zsirozás tisztitgatás ügybe ha picit jobb idő lessz leszaggatom a kárpitot és megnézem mi a teendő vele. amúgy még annyi kérdésem lenne hogy az normális hogy 600 az alapjárat? én ugytudom 900 nak kellene lennie. Hol lehet állitani rajta?(Bocsi a hülye kérdésekért. a ladákat darabokra szedem de ehez nem értek sajnos :( ) azokba nem volt ennyi villamossági cucc sem.Plussz ugyanaz a helyzet mint olvastam már itt több helyen hogy a váltó amig benem melegszik szinte tépni kell a sebességet hogy bevegye. mintha meglenne fagyva. esetleg olajat lehet valahol cserélni ezekbe?
Ja a középső óra/Dátum helyre ált :D Reggel már mindent mutatott ahogy kell csak bekelett állitanom!:) cola
Avatar
cobain
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2013.01.01. 18:49

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Grabovszki » 2013.01.02. 20:39

cobain » 34 perce írta:Hát köszi szépen az eddigi tanácsokat de megpróbáltam hogy a hátsó kerekeket előre tettem . ugyanúgy riszál:( ez lehet futómü hiba lessz.
A rádió cserélve lett CD-s re nem a gyári van benne.az ajtók példáúl ma teljesen jól müködtek viszont hazaértem vele beálltam le akartam zárni és megint nem ment a 2 hátsó de mostmár 2. forditásra sem.nem tudom honnan kezdjek neki hol lehetnek a kábelek elvezetve! Köszi a tanácsot az ABLAK zsirozás tisztitgatás ügybe ha picit jobb idő lessz leszaggatom a kárpitot és megnézem mi a teendő vele. amúgy még annyi kérdésem lenne hogy az normális hogy 600 az alapjárat? én ugytudom 900 nak kellene lennie. Hol lehet állitani rajta?(Bocsi a hülye kérdésekért. a ladákat darabokra szedem de ehez nem értek sajnos :( ) azokba nem volt ennyi villamossági cucc sem.Plussz ugyanaz a helyzet mint olvastam már itt több helyen hogy a váltó amig benem melegszik szinte tépni kell a sebességet hogy bevegye. mintha meglenne fagyva. esetleg olajat lehet valahol cserélni ezekbe?
Ja a középső óra/Dátum helyre ált :D Reggel már mindent mutatott ahogy kell csak bekelett állitanom!:) cola



A DID nekem is csinál néha érdekes dolgokat,óra ás rádiót kijelzi szépen,de a külső hőfok érzékelő hiányzik és álltalában nem is jelez semmit, de ha jó kedve van 70 cfokot mutat:) yike
X16XEL
Avatar
Grabovszki
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 46
Csatlakozott: 2012.12.19. 22:17

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: astrásgyerek » 2013.01.02. 20:41

cobain » 31 perce írta:Hát köszi szépen az eddigi tanácsokat de megpróbáltam hogy a hátsó kerekeket előre tettem . ugyanúgy riszál:( ez lehet futómü hiba lessz.
Sajna úgy néz ki (vagy a hátsó gumik is "ugyanolyanok")
cobain » 31 perce írta:A rádió cserélve lett CD-s re nem a gyári van benne.

A(z állandó) dátumkijelzést el tudod érni, ha a TID csatijában elvágod a szürke/piros szálat.(ahogy linkeltem is) likee
cobain » 31 perce írta:az ajtók példáúl ma teljesen jól müködtek viszont hazaértem vele beálltam le akartam zárni és megint nem ment a 2 hátsó de mostmár 2. forditásra sem.nem tudom honnan kezdjek neki hol lehetnek a kábelek elvezetve!

2 hátsó ajtó átvezetőt ajánlanám először, kell legyen egy csati a küszöb belső részén lévő burkolat alatt - az öv takaróeleme alatt, esetleg mozgasd meg, lehet kontaktos, de szerintem csak kábelszakadás lesz a ludas.
cobain » 31 perce írta:Köszi a tanácsot az ABLAK zsirozás tisztitgatás ügybe ha picit jobb idő lessz leszaggatom a kárpitot és megnézem mi a teendő vele.

Biztosan fog számítani, lehet "ledúrta" már magáról a gyárit (vagy a régen rárakottat)


cobain » 31 perce írta:Plussz ugyanaz a helyzet mint olvastam már itt több helyen hogy a váltó amig benem melegszik szinte tépni kell a sebességet hogy bevegye. mintha meglenne fagyva. esetleg olajat lehet valahol cserélni ezekbe?

Elvileg cserélni sosem kell a váltóolajat, így leeresztőcsavar sincs...
(Én féltengelyszimering cserekor oldottam meg... igaz nem is sok volt már benne.)

De az újabb olaj lehet picit segítene, de hidegben nekem is így viselkedik a DTL, a benya-gázos nem, de gyanús is, már vettem féltemgely-szimeringeket, veszek olajat is, aztán megy a "műtés" mimimimi?
'95 Astra F 1.7 DTL
03' Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci
'99 Fiat Multipla 1.9 JTD
Avatar
astrásgyerek
Tesztpilóta
Tesztpilóta
 
Hozzászólások: 4808
Csatlakozott: 2011.02.04. 18:07
Tartózkodási hely: Told

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: cobain » 2013.01.02. 21:14

Köszönöm az eddigi segitséget:) Régi autó van hibája de nagyon megszerettem nekem jobban tetszik mint egy 2000-es kiadású Bömös vagy akármi:) Sokan lehet lenézik de formás kis autó:)Márcsak 1-2 alkatrészt kéne olcsón szerválni hozzá(Szélvédő mivel sajnos repedt alul:( 2 hátsó teleszkóp a csomagtér ajtajába,plussz 2 hátsó sárvédő idom mivel korhad szegényke.meg ha teljesen kicsavarom a kormányt akkor nyikorgó,visitó hangot ad a motortérből erre kell még rájönni milessz a bibi aztán lassan épülget az autó:) :lol: :lol:

Ez a hozzászólás nekik tetszett:
petergabesz
Értékelés: 9.09%
 
Avatar
cobain
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2013.01.01. 18:49

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: astrásgyerek » 2013.01.02. 21:30

cobain » 12 perce írta:Köszönöm az eddigi segitséget:) Régi autó van hibája de nagyon megszerettem nekem jobban tetszik mint egy 2000-es kiadású Bömös vagy akármi:) Sokan lehet lenézik de formás kis autó:)Márcsak 1-2 alkatrészt kéne olcsón szerválni hozzá(Szélvédő mivel sajnos repedt alul:( 2 hátsó teleszkóp a csomagtér ajtajába,plussz 2 hátsó sárvédő idom mivel korhad szegényke.

meg ha teljesen kicsavarom a kormányt akkor nyikorgó,visitó hangot ad a motortérből erre kell még rájönni milessz a bibi aztán lassan épülget az autó:) :lol: :lol:

2 csomiajtó teleszkóp kb 3000 lehet. Cromax-éknál ennyi

Csúszik a szervószíjj, vagy haldoklik a szervószivattyú? 1hmmm

De mivel visít, szerintem csak szíj lesz. Lehet egy csere megoldaná a problémát, bár lehet az utánahúzás is elég lenne. likee
'95 Astra F 1.7 DTL
03' Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci
'99 Fiat Multipla 1.9 JTD
Avatar
astrásgyerek
Tesztpilóta
Tesztpilóta
 
Hozzászólások: 4808
Csatlakozott: 2011.02.04. 18:07
Tartózkodási hely: Told

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: öcsibácsi » 2013.01.02. 21:34

cobain » 16 perce írta:meg ha teljesen kicsavarom a kormányt akkor nyikorgó,visitó hangot ad a motortérből erre kell még rájönni milessz a bibi aztán lassan épülget az autó:) :lol: :lol:


Végállásnál szokott "sírni" a szervószivattyú. Ez mondhatni természetes, de csak ha nem túl hangos.

Ja, és mostanában már 200ekm után ajánlott a váltóolaj cseréje. likee
C16NZ Betyár.
Avatar
öcsibácsi
Sofőr
Sofőr
 
Hozzászólások: 524
Csatlakozott: 2011.11.07. 12:39
Tartózkodási hely: Tamási, Castelbello

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: cobain » 2013.01.02. 21:40

Elég hangos az a szivattyu sajnos:( Amúgy kilóméter óra szerint 161 ezer kilóméter van benne
a motornál oda van irva hogy 2008 ba 147ezer volt.nem egy agyonhajtott autó hálistennek.csak a külsejére/belsejére nem adtak. de motorikusan tökéletes.2000-es motor 1,4es kasztnival oldalán LIMITED beleütve mind 2 hátsó ajtóba:) De motorikusan tényleg hibátlan 2esbe 105 a vége:D viszont hogy riszál az autó igy 150 nél többel nem mertem menni.igyis elég furcsa volt:(
Avatar
cobain
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2013.01.01. 18:49

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: FPepe » 2013.01.03. 11:38

öcsibácsi » Tegnap, 21:34 írta:
Végállásnál szokott "sírni" a szervószivattyú. Ez mondhatni természetes, de csak ha nem túl hangos.

Ja, és mostanában már 200ekm után ajánlott a váltóolaj cseréje. likee

Ez nem természetes a szervószivattyútól, általában akkor csinálja, ha régi már benne a hidraulikaolaj. Cserélni kell, Dexron II-es minőségűre (gyártó mindegy).
'93-as C14NZ Szentgotthárdról
Avatar
FPepe
Hivatásos Sofőr
Hivatásos Sofőr
 
Hozzászólások: 812
Csatlakozott: 2011.11.10. 01:07
Tartózkodási hely: Kápolnásnyék

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: atis95 » 2013.01.03. 14:59

cobain » Tegnap, 21:03 írta:Hát köszi szépen az eddigi tanácsokat de megpróbáltam hogy a hátsó kerekeket előre tettem . ugyanúgy riszál:( ez lehet futómü hiba lessz.
A rádió cserélve lett CD-s re nem a gyári van benne.az ajtók példáúl ma teljesen jól müködtek viszont hazaértem vele beálltam le akartam zárni és megint nem ment a 2 hátsó de mostmár 2. forditásra sem.nem tudom honnan kezdjek neki hol lehetnek a kábelek elvezetve! Köszi a tanácsot az ABLAK zsirozás tisztitgatás ügybe ha picit jobb idő lessz leszaggatom a kárpitot és megnézem mi a teendő vele. amúgy még annyi kérdésem lenne hogy az normális hogy 600 az alapjárat? én ugytudom 900 nak kellene lennie. Hol lehet állitani rajta?(Bocsi a hülye kérdésekért. a ladákat darabokra szedem de ehez nem értek sajnos :( ) azokba nem volt ennyi villamossági cucc sem.Plussz ugyanaz a helyzet mint olvastam már itt több helyen hogy a váltó amig benem melegszik szinte tépni kell a sebességet hogy bevegye. mintha meglenne fagyva. esetleg olajat lehet valahol cserélni ezekbe?
Ja a középső óra/Dátum helyre ált :D Reggel már mindent mutatott ahogy kell csak bekelett állitanom!:) cola


Elösször próbáld meg ezt mielött váltó olajat cserélsz viewtopic.php?f=21&t=15#p48790
ha nem segít és még tépni kell akkor cseréld nem biztos hogy az olajcsere (amit nem kell cserélni!) gyári előirás szerint az a ludas az én esetemben csak -10 fok alatt sürüsödik a váltóban 360000 km-van és fél decit töltöttem utánna eddig mert szint ellenőrző csavar az van mindegyiken.

Ezeket a témákat nem itt kéne megvitatni hanem másik topicban!
Vectra A/2 CC Rüsselheim X16SZ alias : " Veki " 234 200-456 000km
Corsa B World Cup X12XE alias : " Darázs " 176 526-198 000 km
Vectra C-CC GTS Z22SE 193 158km -
Avatar
atis95
Vezetés Oktató
Vezetés Oktató
 
Hozzászólások: 1271
Csatlakozott: 2012.02.11. 00:41
Tartózkodási hely: Kerkrade

ElőzőKövetkező

Vissza: Astra F

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 2 vendég