Belépés    Regisztráció

Regisztráció nélkül a fórumon található leírások, anyagok csak korlátozottan hozzáférhetők. Ezek a tartalmak tagjaink saját munkái, megtekintésükhöz a sima regisztráció sem elég, megfelelő aktivitás után válnak csak láthatóvá.
Ezeknek a leírásoknak a másolása, más web oldalon való közzététele a szerző, illetve az oldal tulajdonosának engedélye nélkül TILOS!
Regisztrálj bátran, ha
- kedveled a márkát, és szívesen beszélgetnél róla
- szeretnél egy baráti társaságba tartozni
- megbeszélnéd az autód ügyes-bajos dolgait a csapat tagjaival

Ahhoz, hogy közénk tartozhass nem feltétlenül kell rendelkezned a márka valamely típusával! Oldalunk bár autós fórum, mégis inkább a barátságról szól, beszélgess bátran barátaiddal az üzenőfalon, vagy privát chat-en, oszd meg velünk élményeidet, legyél aktív a fórumon. Biztos találsz olyan témát a topicokban, amihez szívesen hozzászólnál.

A regisztráció ingyenes, viszont adminisztrátori engedélyhez van kötve (részleteket lásd a regisztrációs űrlapon)! Az inaktív regisztrációkat 90 nap elteltével töröljük!

  • Szerző
    Üzenet

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: astrásgyerek » 2017.04.07. 15:38

Pheonix » 22 perce írta:http://sosekopelclub.hu/galeria/albums/userpics/10029/image-0-02-05-7c14b59feabe2f9c18ececb811a7b3aca8f71c748bed6407cd191440d3e5892e-V.jpg Galériakép kód= 578 ...

Érdekes. (kilopták volna már az új autóból?)

Fura, hogy lámpamagasság állítás van (ami nem volt gyári alap, hanem extra), de fényerőszabályzó (ami gyári alap) meg nincs. 1hmmm
'95 Astra F 1.7 DTL
03' Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci
'99 Fiat Multipla 1.9 JTD
Avatar
astrásgyerek
Tesztpilóta
Tesztpilóta
 
Hozzászólások: 4808
Csatlakozott: 2011.02.04. 19:07
Tartózkodási hely: Told

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Peti » 2017.04.07. 17:36

zotya975 » Tegnap, 22:44 írta:Az eredeti rádió van még bent? A fényszóró magasságállítónak óvatosan alá kell feszíteni csavarhúzóval és kijön a helyéről, aztán látni fogod oldalt a bepattanó kis füleket, hol kell szétszedni. Ha jól rémlik sima normál méretű rizsszem izzó van bent mint pölö a világítás kapcsolóban.
Nem vagyok benne 100%-osan biztos, de: f astra csak fényerő szabályzós világítás kapcsolóval készült, ha nincs benne akkor valamikor átrakhatták corsáét, mert abban nem volt, a kapcsoló viszont alapból ugyanaz.

Rosszul tudod! Claassic Start felszereltségbe nem vt fényerő szabályzás lsd ICE.
astrásgyerek » Ma, 15:38 írta:Érdekes. (kilopták volna már az új autóból?)

Fura, hogy lámpamagasság állítás van (ami nem volt gyári alap, hanem extra), de fényerőszabályzó (ami gyári alap) meg nincs. 1hmmm
Classicokba így volt pedig, hogy magasságállítás volt, fényerő szabályzás pedig nem.
Astra H Caravan 1,6 Twinport Elegance 2005 Z16XEP
A villámos márka kedvelője. Opel. Wir leben Autos.
Okos vagy, ha csak felét hiszed el annak amit hallasz... Zseniális ha tudod, melyik felét.
"A hibákat úgy kerülheted el, ha tapasztalatot szerzel. Tapasztalatot úgy szerzel, ha hibákat követsz el."
Avatar
Peti
Moderátor
Moderátor
 
Hozzászólások: 6121
Képek: 131
Csatlakozott: 2011.02.01. 16:21
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: astrásgyerek » 2017.04.07. 21:25

Peti » Ma, 16:36 írta:Rosszul tudod! Claassic Start felszereltségbe nem vt fényerő szabályzás lsd ICE.
Classicokba így volt pedig, hogy magasságállítás volt, fényerő szabályzás pedig nem.

A végefelé már az F-ek sem voltak olyan jók... miivan
Elért6e őket a spórolás. miivan
'95 Astra F 1.7 DTL
03' Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci
'99 Fiat Multipla 1.9 JTD
Avatar
astrásgyerek
Tesztpilóta
Tesztpilóta
 
Hozzászólások: 4808
Csatlakozott: 2011.02.04. 19:07
Tartózkodási hely: Told

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2017.04.07. 22:41

Pheonix » Ma, 14:15 írta:http://sosekopelclub.hu/galeria/albums/userpics/10029/image-0-02-05-7c14b59feabe2f9c18ececb811a7b3aca8f71c748bed6407cd191440d3e5892e-V.jpg Galériakép kód= 578 ...

De mondjuk alapból ez még nem indokolná a tüneteket, mert ahol nincs a szabályzó potmétere ott szerintem csak össze van kötve a két láb direktben.
3 hétig rendben volt amióta fixen rákötöttem a kábelt a trafóra, most megint előjött a motor kihagyás. De mivel csak néha csinálja, így rohadt nehéz hibát feltárni. miivan
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10174
Csatlakozott: 2011.02.01. 19:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Kispotter » 2017.06.24. 12:10

G. Opel » 2014.11.28. 01:46 írta:Már több mint egy hónapja (fél-egy nap állás után) elsőre nehezen indul, (eddig mindig beindult, csak egyre nehezebben tekerve) de második indításnál midig pöcre indul!
Ma kipróbáltam első indításnál lehúztam a trafó kábelét ami az elosztófedélre meggy, így is ugyan az a jelenség, kábel vissza és második indítás pöcre indul, pedig a trafó nélkülinél már pár másodperc után meg is állt az indító motor.



Szia!
Volt neked egy problémád az elektromos topikba mikor első induláskor nehezen tekert az önindítód. Azt szeretném megkérdezni mi volt a baj önindító? Mert nekem ugyanaz a helyzet és cseréltem már aksit is de ha sokat áll nem indul. És még annyi abban a hozzászólásodban volt egy youtube videó. Ha az még meg lenne és valahogy feltöltenéd újra nagyon jó lenne kíváncsi vagyok ugyanaz-e a probléma!
Előre is köszönöm!!
Avatar
Kispotter
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2017.06.23. 07:48

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: G. Opel » 2017.06.29. 13:41

Kispotter » 2017.06.24. 12:10 írta:

Szia!
Volt neked egy problémád az elektromos topikba mikor első induláskor nehezen tekert az önindítód. Azt szeretném megkérdezni mi volt a baj önindító? Mert nekem ugyanaz a helyzet és cseréltem már aksit is de ha sokat áll nem indul. És még annyi abban a hozzászólásodban volt egy youtube videó. Ha az még meg lenne és valahogy feltöltenéd újra nagyon jó lenne kíváncsi vagyok ugyanaz-e a probléma!
Előre is köszönöm!!


Szia, a videót nem találom, de a költségvetésembe rákerestem behúzó tekercs lett cserélve. Remélem segítettem.
10ezer környékén már lehet komplett felújított indító motort is kapni.
'95 C14NZ 2009.11.11. - mig birja
5,7857-10,4556 L/100km
Avatar
G. Opel
Amatőr versenyző
Amatőr versenyző
 
Hozzászólások: 2036
Csatlakozott: 2012.09.08. 10:07
Tartózkodási hely: Budapest XIII. Kerület

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: pifu76 » 2017.07.06. 15:50

Sziasztok, egy C18NZ motorról lenne szó, rengeteg mindent kicsereltem és mégis sokszor magas az alapjárat, rangat menet közben...leallitom a motort 2* 3* utána beáll az alapjárat....alapjarati motort fektisztitoval kipucoltam, új gyújtás van benn, új gyertyák kábelek trafó...spuri a benzinben, új légszűrő...már nem tudom mit kezdjek vele..:( injektor kipucolasnak házilag neki lehet állni? Nem szétszedni darabokra csak kifujatni kitisztítani leszedve...kell ahhoz valami extra dolog? Vagy simán lecsavarozgatom aztán kipucolom..
Avatar
pifu76
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2016.06.04. 10:57

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2017.07.06. 16:58

pifu76 » Ma, 14:50 írta:Sziasztok, egy C18NZ motorról lenne szó, rengeteg mindent kicsereltem és mégis sokszor magas az alapjárat, rangat menet közben...leallitom a motort 2* 3* utána beáll az alapjárat....alapjarati motort fektisztitoval kipucoltam, új gyújtás van benn, új gyertyák kábelek trafó...spuri a benzinben, új légszűrő...már nem tudom mit kezdjek vele..:( injektor kipucolasnak házilag neki lehet állni? Nem szétszedni darabokra csak kifujatni kitisztítani leszedve...kell ahhoz valami extra dolog? Vagy simán lecsavarozgatom aztán kipucolom..

Csak simán lecsavarozgatod és kipucolod. Hosszabb ideje álljon a motor mert különben a benzincsövekben még nyomás lesz. Minden csövet jelölj meg pontosan honnan húztad le, vagy fényképezz. Az injektorszelep alatt van két tömítés amit ha rosszul teszel vissza becsöpög, ereszt, de ezt igazából nem fontos kivenni.
Kép
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10174
Csatlakozott: 2011.02.01. 19:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: pifu76 » 2017.07.06. 19:43

Rendben köszönöm az infót...amúgy mivel érdemes pucolni, fektisztito sprayvel vagy sima benzinnel?
Avatar
pifu76
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2016.06.04. 10:57

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2017.07.06. 20:26

pifu76 » 39 perce írta:Rendben köszönöm az infót...amúgy mivel érdemes pucolni, fektisztito sprayvel vagy sima benzinnel?

Mindegyik jó...alapjárati problémát okozhat még a koszos alapjárati motoron kívül vákumcső probléma ( lecsúszott, kirepedt, rossz helyre került vissza) fals levegő szívása, például az injektorház alatti tömítésnél, ezt úgyis meglátod ha leveszed, ( ne tépd el lehetőleg)de például ha szénport szív be a sárvédő alatti aktivszenes tartályból ( a tűzfalon található "ufó" szelepen át) szintén okozhat ilyet.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10174
Csatlakozott: 2011.02.01. 19:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: pifu76 » 2017.07.12. 07:16

zotya975 » 2017.07.06. 20:26 írta:Mindegyik jó...alapjárati problémát okozhat még a koszos alapjárati motoron kívül vákumcső probléma ( lecsúszott, kirepedt, rossz helyre került vissza) fals levegő szívása, például az injektorház alatti tömítésnél, ezt úgyis meglátod ha leveszed, ( ne tépd el lehetőleg)de például ha szénport szív be a sárvédő alatti aktivszenes tartályból ( a tűzfalon található "ufó" szelepen át) szintén okozhat ilyet.



Szia, leszedtem az injektort kipucolom, tele volt apró fekete szenporral, kipucoltam visszaraktam, pár napig jó volt most újra rangat. Annak az ufo szelepnek mi a rendes neve illetve hogy kell keresni azt autósbolt van? Vagy az aktív szén szűrő? Miért szívja fel a szenporral? '(
Avatar
pifu76
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2016.06.04. 10:57

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: pifu76 » 2017.07.12. 12:22

Vagy még azt lenne jó tudni az 1.6 8szelepes aktív szénszürője jó lenne e az 1.8 8szelepeshez...
Avatar
pifu76
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2016.06.04. 10:57

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2017.07.12. 14:44

pifu76 » Ma, 06:16 írta:

Szia, leszedtem az injektort kipucolom, tele volt apró fekete szenporral, kipucoltam visszaraktam, pár napig jó volt most újra rangat. Annak az ufo szelepnek mi a rendes neve illetve hogy kell keresni azt autósbolt van? Vagy az aktív szén szűrő? Miért szívja fel a szenporral? '(


pifu76 írta:Vagy még azt lenne jó tudni az 1.6 8szelepes aktív szénszürője jó lenne e az 1.8 8szelepeshez...

Az ufót nem hiszem hogy kell cserélned, nincs ami elromoljon benne, és szét is tudod pattintani, hogy azt is kitisztítsd. Amíg van szénpor utánpótlás a szétesett aktivszén szűrőből addig a takarítás csak ideiglenes megoldás lesz, mert ugye megint meg fognak telni a csövek. Jó hozzá az 1.8-asé ez a motortól független rendszer, mindegy milyen motoros kocsiból származik. A tankszellőztetésnek rendesen működnie kell, mert ha nem kap levegőt a tank akkor az AC össze is tudja horpasztani. Próbáld ki hogy mész egy kört levett tanksapkával, ha most nem rángat akkor már nem szellőzik a tank, mert a többi cső is el van dugulva nem csak az ahol észrevetted. Ugye a pumpa erőlködik ha a nem szellőző tankból szívja a benzint aztán vagy összeszívja a tankot, vagy csak leesik a nyomás és nem megy rendesen az autó ez már a részletkérdés.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10174
Csatlakozott: 2011.02.01. 19:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: pifu76 » 2017.07.12. 17:42

zotya975 » Ma, 14:44 írta:

Az ufót nem hiszem hogy kell cserélned, nincs ami elromoljon benne, és szét is tudod pattintani, hogy azt is kitisztítsd. Amíg van szénpor utánpótlás a szétesett aktivszén szűrőből addig a takarítás csak ideiglenes megoldás lesz, mert ugye megint meg fognak telni a csövek. Jó hozzá az 1.8-asé ez a motortól független rendszer, mindegy milyen motoros kocsiból származik. A tankszellőztetésnek rendesen működnie kell, mert ha nem kap levegőt a tank akkor az AC össze is tudja horpasztani. Próbáld ki hogy mész egy kört levett tanksapkával, ha most nem rángat akkor már nem szellőzik a tank, mert a többi cső is el van dugulva nem csak az ahol észrevetted. Ugye a pumpa erőlködik ha a nem szellőző tankból szívja a benzint aztán vagy összeszívja a tankot, vagy csak leesik a nyomás és nem megy rendesen az autó ez már a részletkérdés.



Annyit csináltam hogy kiszedtem az aktív szénszürőt mondanom sem kell hogy zorgott bent az összes szén, kiburitottam belőle mindet, a csöveket kifujtam az ufoszelepet is, az egész injektort kipucoltam, visszaraktam a szénszürő dobozát vissza radugtam a csöveket, csak épp most nem tudja kiszivni belőle a szénport...első röffre indult, alapjárat 1000-körül szépen beállt, nem rángat szépen megy...szerinted maradhat így? Szóval a tartályt visszaraktam csak épp semmi szenpor nincs már bent..
Avatar
pifu76
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2016.06.04. 10:57

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2017.07.12. 18:03

pifu76 » 20 perce írta:

Annyit csináltam hogy kiszedtem az aktív szénszürőt mondanom sem kell hogy zorgott bent az összes szén, kiburitottam belőle mindet, a csöveket kifujtam az ufoszelepet is, az egész injektort kipucoltam, visszaraktam a szénszürő dobozát vissza radugtam a csöveket, csak épp most nem tudja kiszivni belőle a szénport...első röffre indult, alapjárat 1000-körül szépen beállt, nem rángat szépen megy...szerinted maradhat így? Szóval a tartályt visszaraktam csak épp semmi szenpor nincs már bent..

Maradhat csak az a lényeg hogy a tank szellőzzön. Amikor megállsz tekerd le a tanksapka fedelét ha nem szisszen akkor jó.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10174
Csatlakozott: 2011.02.01. 19:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: pifu76 » 2017.07.12. 18:35

zotya975 » 30 perce írta:Maradhat csak az a lényeg hogy a tank szellőzzön. Amikor megállsz tekerd le a tanksapka fedelét ha nem szisszen akkor jó.



Értem. És ha szisszenik mit tudok tenni? Kulcsos a tanksapka ha fúrok rá egy pici jukat vészmegoldásként?
Avatar
pifu76
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2016.06.04. 10:57

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2017.07.12. 19:19

pifu76 » 41 perce írta:

Értem. És ha szisszenik mit tudok tenni? Kulcsos a tanksapka ha fúrok rá egy pici jukat vészmegoldásként?

Igen például ezt..vagy lehúzod az aktívszén szűrő tartályról a hátrafelé menő csövet belefújással ellenőrzöd hogy átjárható-e teszel a végére egy pár 100forintos benzinszűrőt és rögzíted kábelkötegelővel, és itt fog szellőzni a tank.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10174
Csatlakozott: 2011.02.01. 19:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: pifu76 » 2017.07.12. 20:14

zotya975 » 50 perce írta:Igen például ezt..vagy lehúzod az aktívszén szűrő tartályról a hátrafelé menő csövet belefújással ellenőrzöd hogy átjárható-e teszel a végére egy pár 100forintos benzinszűrőt és rögzíted kábelkötegelővel, és itt fog szellőzni a tank.


Tehát a csőbe simán beledugom a a benzinszűrő egyik végét de akkor a másik szabadon lesz nem? Függőlegesen felfelé állîtom vagy vízszintesen is jó? És ha ezt így meg lehet oldani akkor az ufoszelepnek igazából már semmi szerepe nincs nem? Illetve azok a csövek amik az injektorra rámennek akkor azok sem kellenek nem? Kivéve persze a benzincsöveket..
Avatar
pifu76
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2016.06.04. 10:57

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: pifu76 » 2017.07.13. 06:15

Ma reggel újra nekiállt rángatni, már tanácstalan vagyok mit tegyek vele..:( összes gyújtás, alapjarati motor cserélve lett, szenpor nincs már, mégis berángat, megtorpanik... benzinszűrő is cserélve lett,,
Avatar
pifu76
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2016.06.04. 10:57

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2017.07.13. 20:07

pifu76 » Tegnap, 19:14 írta:
Tehát a csőbe simán beledugom a a benzinszűrő egyik végét de akkor a másik szabadon lesz nem? Függőlegesen felfelé állîtom vagy vízszintesen is jó? És ha ezt így meg lehet oldani akkor az ufoszelepnek igazából már semmi szerepe nincs nem? Illetve azok a csövek amik az injektorra rámennek akkor azok sem kellenek nem? Kivéve persze a benzincsöveket..

Igen a hátramenő csövön csak a benzinszűrő lesz a másik végén semmi. Az úfóról lehúzod a két csövet ami a motor felé megy és ledugózod őket, pölö tekersz bele egy csavart.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10174
Csatlakozott: 2011.02.01. 19:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2017.07.13. 20:08

pifu76 » Ma, 05:15 írta:Ma reggel újra nekiállt rángatni, már tanácstalan vagyok mit tegyek vele..:( összes gyújtás, alapjarati motor cserélve lett, szenpor nincs már, mégis berángat, megtorpanik... benzinszűrő is cserélve lett,,

Az a baj hogy "érezni" kellene más jellegű rángatás az üzemanyag hiány és más a gyújtás probléma. Letekert tanksapkával próbáltad?
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10174
Csatlakozott: 2011.02.01. 19:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: pifu76 » 2017.07.14. 06:22

Még nem próbáltam de ma letekerem megyek vele úgy, gyújtás minden új szinte még az elektronikus gyújtás modul is, trafó is kábelek minden...vagy AC pumpa lenne? De viszont menni meg megy, gyorsul szépen megy rendesen, néha amikor visszaengedem a gázt picit akkor érzékelem a megtorpanást..
Avatar
pifu76
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2016.06.04. 10:57

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: pifu76 » 2017.07.14. 14:25

Melóból hazafelé lecsavartam a tanksapkát úgy jöttem egy picit sem rángatott...akkor az a cső ami hátra megy valószínűleg az lehet eldugulva, igy nem érdemes szűrőt sem rakni bele, inkább járok lecsavart tanksapkával, csak nem parolog el a benzin nem?
Avatar
pifu76
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2016.06.04. 10:57

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2017.07.14. 14:47

pifu76 » 18 perce írta:Melóból hazafelé lecsavartam a tanksapkát úgy jöttem egy picit sem rángatott...akkor az a cső ami hátra megy valószínűleg az lehet eldugulva, igy nem érdemes szűrőt sem rakni bele, inkább járok lecsavart tanksapkával, csak nem parolog el a benzin nem?

El nem párolog, de nem biztonságos, egyenlőre vegyél egy nagyon sok helyen kapható pár 100 forintos műanyag tanksapkád, teszteld egy darabig.http://www.argep.hu/trend/TANK/Tanksapka.html hypertescóban is szokott lenn, benzinkutakon, vagy autós boltokban. Aztán ha tényleg nem jön elő, akkor vagy kitakarítod a csövet, vagy megfúrod a gyári zárhatót, majd eldöntöd.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10174
Csatlakozott: 2011.02.01. 19:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: pifu76 » 2017.07.14. 16:52

zotya975 » Ma, 14:47 írta:El nem párolog, de nem biztonságos, egyenlőre vegyél egy nagyon sok helyen kapható pár 100 forintos műanyag tanksapkád, teszteld egy darabig.http://www.argep.hu/trend/TANK/Tanksapka.html hypertescóban is szokott lenn, benzinkutakon, vagy autós boltokban. Aztán ha tényleg nem jön elő, akkor vagy kitakarítod a csövet, vagy megfúrod a gyári zárhatót, majd eldöntöd.



Nem biztonságos, felrobbanhat vagy miért? De ha meg is fúrom mekkora lyuk kell kb? Amúgy köszönöm a sok segítséget :)
Avatar
pifu76
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2016.06.04. 10:57

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2017.07.14. 18:52

pifu76 » Ma, 15:52 írta:

Nem biztonságos, felrobbanhat vagy miért? De ha meg is fúrom mekkora lyuk kell kb? Amúgy köszönöm a sok segítséget :)

Hát, ugye két visszafolyás gátló van, a betöltő csőben egy amit látsz ha belenézel zöld vagy kék csappantyú egy meg a tanknál ez meg egy gumi akármi. Ha borul az autó ezek lassítják a benzin kijutását, de a tanksapka is kell azért rá. Én 2 darab kettes lyukat fúrtam rá oldalt kissé ferdén kikerülve a zár szerkezetet.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10174
Csatlakozott: 2011.02.01. 19:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: pifu76 » 2017.07.14. 19:42

zotya975 » 46 perce írta:Hát, ugye két visszafolyás gátló van, a betöltő csőben egy amit látsz ha belenézel zöld vagy kék csappantyú egy meg a tanknál ez meg egy gumi akármi. Ha borul az autó ezek lassítják a benzin kijutását, de a tanksapka is kell azért rá. Én 2 darab kettes lyukat fúrtam rá oldalt kissé ferdén kikerülve a zár szerkezetet.


Értem esetleg ha megoldható csinálj egy képet róla légyszi...akár privátban is elküldhetnéd... illetve kettes lyuk 2mm-es? És szerintem maradok a tanksapka fúrásnál, az nem annyira macerás mind a cső kipucolás.
Tehát akkor ha a fúrás megvan az injektorról ami két cső megy az Ufo szelepre azt lehúzhatom és le lehet őket vakitani jól értem?
Avatar
pifu76
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: 2016.06.04. 10:57

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2017.07.14. 20:10

pifu76 » 26 perce írta:
Értem esetleg ha megoldható csinálj egy képet róla légyszi...akár privátban is elküldhetnéd... illetve kettes lyuk 2mm-es? És szerintem maradok a tanksapka fúrásnál, az nem annyira macerás mind a cső kipucolás.
Tehát akkor ha a fúrás megvan az injektorról ami két cső megy az Ufo szelepre azt lehúzhatom és le lehet őket vakitani jól értem?

Holnap csinálok, most megyek melózni, ha elfelejteném szólj rám. Igen, ha megszünteted a tankszellőztetést a gyári módon, akkor érdemes azt a két vákumcsövet levakítani az UFÓ szelep után hiszen ott fals levegőt szív a motor.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10174
Csatlakozott: 2011.02.01. 19:05
Tartózkodási hely: Győr

Előző

Vissza: Astra F

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 2 vendég