Belépés    Regisztráció

Regisztráció nélkül a fórumon található leírások, anyagok csak korlátozottan hozzáférhetők. Ezek a tartalmak tagjaink saját munkái, megtekintésükhöz a sima regisztráció sem elég, megfelelő aktivitás után válnak csak láthatóvá.
Ezeknek a leírásoknak a másolása, más web oldalon való közzététele a szerző, illetve az oldal tulajdonosának engedélye nélkül TILOS!
Regisztrálj bátran, ha
- kedveled a márkát, és szívesen beszélgetnél róla
- szeretnél egy baráti társaságba tartozni
- megbeszélnéd az autód ügyes-bajos dolgait a csapat tagjaival

Ahhoz, hogy közénk tartozhass nem feltétlenül kell rendelkezned a márka valamely típusával! Oldalunk bár autós fórum, mégis inkább a barátságról szól, beszélgess bátran barátaiddal az üzenőfalon, vagy privát chat-en, oszd meg velünk élményeidet, legyél aktív a fórumon. Biztos találsz olyan témát a topicokban, amihez szívesen hozzászólnál.

A regisztráció ingyenes, viszont adminisztrátori engedélyhez van kötve (részleteket lásd a regisztrációs űrlapon)! Az inaktív regisztrációkat 90 nap elteltével töröljük!

  • Szerző
    Üzenet

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Astra g 2003 » 2017.10.31. 22:10

Hali mindenki..
Gyertya csere után (champion) 1-2ezer kilométer után menet közben motor ellenőrző lámpa jelez,mint kiderült gyújtás kimaradás 1-3as henger,ezt többször meg csinálta,visszaraktam a régi ezeréves gyertyát és a jelenség megszünt, most ismét megpróbáltam gyári gm gyertyával a cserét és a jelenség párszáz kilóméter után elő jött... valakinél volt hasonló gond? Ha esetleg trafó gond hogy lehet h a régi gyertyával nem jön elő?
Avatar
Astra g 2003
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2016.01.09. 21:30

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2017.11.01. 09:50

Astra g 2003 » Tegnap, 22:10 írta:Hali mindenki..
Gyertya csere után (champion) 1-2ezer kilométer után menet közben motor ellenőrző lámpa jelez,mint kiderült gyújtás kimaradás 1-3as henger,ezt többször meg csinálta,visszaraktam a régi ezeréves gyertyát és a jelenség megszünt, most ismét megpróbáltam gyári gm gyertyával a cserét és a jelenség párszáz kilóméter után elő jött... valakinél volt hasonló gond? Ha esetleg trafó gond hogy lehet h a régi gyertyával nem jön elő?

Ugyanolyan gyertya került bele hőértékre egyéb adatra?
Opel f astra caravan 94' C14NZ

Ez a hozzászólás nekik tetszett:
Astra g 2003
Értékelés: 9.09%
 
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10991
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Astra g 2003 » 2017.11.01. 10:28

zotya975 » 36 perce írta:Ugyanolyan gyertya került bele hőértékre egyéb adatra?


Elméletileg igen... (az eladó szerint)
Avatar
Astra g 2003
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2016.01.09. 21:30

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Csero123 » 2018.04.15. 08:09

Segítséget kérek.ugyanis nincs utastér világítás, csak a csomagtérajtó felnyitásakor. Tehát ajtónyitásra illetve világításkapcsolóra nem működik. Riasztó utólag lett beszerelve kb.10 éve. A hiba egy hete jelentkezett. Szerintetek hol keressem a hibát? X16SZR. Köszi.
Avatar
Csero123
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2014.10.14. 19:54

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.04.15. 08:45

Csero123 » 27 perce írta:Segítséget kérek.ugyanis nincs utastér világítás, csak a csomagtérajtó felnyitásakor. Tehát ajtónyitásra illetve világításkapcsolóra nem működik. Riasztó utólag lett beszerelve kb.10 éve. A hiba egy hete jelentkezett. Szerintetek hol keressem a hibát? X16SZR. Köszi.

Üdv...az utastér világításnál állandó táp van és a testet kapcsolod. Tehát ha kiszerelsz egy ajtókapcsolót, ott a szürke vezetéken gyujtás nélkül is 12Voltot kell tudni mérni, és ha ezt letesteled akkor gyullad fel a belső világítás. Ha a kapcsolóknál nem tudsz márni tápot, továbbmehetsz a vezetőoldali lábtérben található két nagy csatiig, ott szintén a szürke vezetéket kell keresned, ez onnan a küszöb mentén hátrafelé is el fog indulni a hátsó ajtókhoz.
Kép
Ott az a két nagy szürke-fekete csatlakozó, tehát nem az amire a nyil mutat.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10991
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Racer031 » 2018.04.16. 17:02

Sziasztok
Lenne egy hatalmas problémám. Hengerfej tömítést kellett cserélnem. Mindent az "Így csináld " szervizkönyv alapján csináltam vagyis remélem. Össze is lett rakva minden szerintem pont jól. közben volt injektor és alapjárati tisztítás stb. A gyújtáshoz nem nyúltam egyedül mert nem volt vele gond soha. Jelzem hogy a kocsi működött a szerelés pillanatáig. Na miután összeállt és első indítás SEMMI. A önindító pörget de SEMMI. gondoltam gyertyacsere is kell. Megtörtént de semmi. Ellenőriztem a gyertyaszikrát is nincs. Majd gondolom megnézem a trafóból jön e valami az elosztóba de csak akkor dob egy szikrát mikor gyújtást kap de indítózásnál semmi. gondolom az a gyújtásszikra a jeladónak kell. Aksit már teljesen feltöltöttem gondoltam kell neki az energia de semmi. CSak pörget de nem kapja el. Elosztófedelet megtisztítottam de nem tudom mi lehet. A szerelés munka miatt sokáig tartott több mint 3 hét. csak apránként csinálgattam amikor volt időm. Ezalatt pl. a vezérműház a gyújtással szépen a csomagtartóban pihent amíg beszerelésre nem került. Ez nem tudom hogy árthatott e neki. a rotoros részen nem volt rajta a fedél pl.
aki tud legyen szíves adjon ötletet mert lassan le jár a műszakim és szeretném elvinni de lábán mert az gondolom nemárt :)
Előre is köszönöm.
Ja '92 F astra C14NZ
Avatar
Racer031
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2017.11.24. 21:25

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.04.16. 21:36

Racer031 » Ma, 17:02 írta:Sziasztok
Lenne egy hatalmas problémám. Hengerfej tömítést kellett cserélnem. Mindent az "Így csináld " szervizkönyv alapján csináltam vagyis remélem. Össze is lett rakva minden szerintem pont jól. közben volt injektor és alapjárati tisztítás stb. A gyújtáshoz nem nyúltam egyedül mert nem volt vele gond soha. Jelzem hogy a kocsi működött a szerelés pillanatáig. Na miután összeállt és első indítás SEMMI. A önindító pörget de SEMMI. gondoltam gyertyacsere is kell. Megtörtént de semmi. Ellenőriztem a gyertyaszikrát is nincs. Majd gondolom megnézem a trafóból jön e valami az elosztóba de csak akkor dob egy szikrát mikor gyújtást kap de indítózásnál semmi. gondolom az a gyújtásszikra a jeladónak kell. Aksit már teljesen feltöltöttem gondoltam kell neki az energia de semmi. CSak pörget de nem kapja el. Elosztófedelet megtisztítottam de nem tudom mi lehet. A szerelés munka miatt sokáig tartott több mint 3 hét. csak apránként csinálgattam amikor volt időm. Ezalatt pl. a vezérműház a gyújtással szépen a csomagtartóban pihent amíg beszerelésre nem került. Ez nem tudom hogy árthatott e neki. a rotoros részen nem volt rajta a fedél pl.
aki tud legyen szíves adjon ötletet mert lassan le jár a műszakim és szeretném elvinni de lábán mert az gondolom nemárt :)
Előre is köszönöm.
Ja '92 F astra C14NZ

Üdv...a jeladó ami a gyujtószikra idejét adja meg az elosztó alsó részében van oda megy rá a csati. Ha ha ez nem működik, akkor nincs forgásjel, és se szikre se benzin, tehát ellenőrizned kell, hogy a pillangószelepre indítózás közben az injektor porlasztja-e befelé a benzint. Leveszed azt a nagy fekete kupakot és rálátsz. Ellenőrizd az összes csatlakozót, vákumcsövet, ha az injektorház hátsó részéről lehúztad a Map szenzor csövét, és a vékonyabbik kartergáz csövet nézd meg nem lettek-e felcserélve. Ha rossz helyre van dugva a motor nem biztos hogy elindul.
Kép
Aztán nézd meg hogy minden testvezetéket visszacsavaroztál-e a hengerfejre a vezérlés oldalán van ugye hátul egy testcsavar és a generátornál is. Ha nincs rendes testelés nincs hova lehúzzon a szikra. Amúgy pár napja szedtem én is szét a motor kicseréltem a vezérműtengelyt, állt pár órát akku nélkül és nagyon nehezen indult el. A vezérlés rendesen jelre lett rakva? A gyujtáselosztó össze lett jelölve a hengerfejjel és ugyanoda lett forgatva?
Opel f astra caravan 94' C14NZ

Ez a hozzászólás nekik tetszett:
Racer031
Értékelés: 9.09%
 
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10991
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Racer031 » 2018.04.17. 19:34

Köszönöm a képet. Nem volt bedugva a szenzor csövek. Na most töltőn van az akku de holnap próba. Az elosztó fedél csavaros azt nem lehet állítani. Olyat még kérdeznék ,hogy a tésztából élnek hol van a pontos helyük? Remélem holnap beröffen. Írok hogy mi lett. Jó éjt
Avatar
Racer031
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2017.11.24. 21:25

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.04.17. 21:30

Racer031 » Ma, 19:34 írta:Köszönöm a képet. Nem volt bedugva a szenzor csövek. Na most töltőn van az akku de holnap próba. Az elosztó fedél csavaros azt nem lehet állítani. Olyat még kérdeznék ,hogy a tésztából élnek hol van a pontos helyük? Remélem holnap beröffen. Írok hogy mi lett. Jó éjt

Hát ez most sajnos nem értem. 1hmmm
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10991
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Racer031 » 2018.04.18. 06:20

Bocsi. Hülye mobil. A testkábelek helye hol van? Ez akart lenni a tésztából szöveg...
Avatar
Racer031
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2017.11.24. 21:25

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.04.18. 07:37

Racer031 » Ma, 06:20 írta:Bocsi. Hülye mobil. A testkábelek helye hol van? Ez akart lenni a tésztából szöveg...

Ha csak a hengerfejet vettétek le akkor ezt kellett leszedni, van a vezérlés mögött egy látszólag céltalan "vaklyuk" hátrafelé alatta felette két menetes lyuk a felsőbe van fogatva. Ez amúgy még karbis korszakból a mechanikus benzinpumpa helye volt, meghagyták az öntőformán.
Kép
Ezen kívül az akku felőli kábelkorbácsot végigkövetve van egy az egyik váltó-motor közti csavarnál, van a generátornál és lent az önindítónál. De igazából azt kell nézni hogy minden barna színű vezeték aminek karika alakú vége van az le legyen testelve blokkhoz, hengerfejhez..stb.
Van egy nagy két pines csati a váltó felett a hengerfej bal oldalán az össze lett dugva? A motorvezérlő ott kap tápot.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10991
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Racer031 » 2018.04.18. 07:53

zotya975 » 13 perce írta:Ha csak a hengerfejet vettétek le akkor ezt kellett leszedni, van a vezérlés mögött egy látszólag céltalan "vaklyuk" hátrafelé alatta felette két menetes lyuk a felsőbe van fogatva. Ez amúgy még karbis korszakból a mechanikus benzinpumpa helye volt, meghagyták az öntőformán.
Kép
Ezen kívül az akku felőli kábelkorbácsot végigkövetve van egy az egyik váltó-motor közti csavarnál, van a generátornál és lent az önindítónál. De igazából azt kell nézni hogy minden barna színű vezeték aminek karika alakú vége van az le legyen testelve blokkhoz, hengerfejhez..stb.
Van egy nagy két pines csati a váltó felett a hengerfej bal oldalán az össze lett dugva? A motorvezérlő ott kap tápot.

Köszönöm. Akkor megvan az összes test. Ma ha hazamegyek mindent átnézték mégegyszer és indítózás. Remélem jó lesz.
Avatar
Racer031
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2017.11.24. 21:25

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Racer031 » 2018.04.18. 19:47

Hát sajnos csak nem indul. Fogalmam sincs mi lehet.
Avatar
Racer031
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2017.11.24. 21:25

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.04.19. 06:50

Racer031 » Tegnap, 19:47 írta:Hát sajnos csak nem indul. Fogalmam sincs mi lehet.

A vezérlés egészen biztos jól lett összerakva? Injektor nyomja be a benzint?
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10991
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Racer031 » 2018.04.19. 14:31

Ha arra gondolsz hogy jelre raktam e akkor tuti. Hajszál pontosan. Benzint kap. De ma mégegyszer lebontom és átnézem. Nem adom fel.
Avatar
Racer031
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2017.11.24. 21:25

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Racer031 » 2018.04.19. 16:51

Nos szereztem egy multimétert. Le tudja valaki írni pontosan, hogy mit és hol kellene mérnem milyen értékkel? Csak nem akar megjönni az a fránya szikra. Már mindent átnéztem. Hibakód semmi nincs. Nagyon idegesít mostmár. Előre is köszönöm
Avatar
Racer031
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2017.11.24. 21:25

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Racer031 » 2018.04.19. 19:39

Még lenne egy olyan kérdésem: hogyan jövök rá hogy a gyertyák sorrendben vannak? Jelölve nincs. Elosztón se. yike
Avatar
Racer031
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2017.11.24. 21:25

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.04.19. 22:19

Racer031 » Ma, 16:51 írta:Nos szereztem egy multimétert. Le tudja valaki írni pontosan, hogy mit és hol kellene mérnem milyen értékkel? Csak nem akar megjönni az a fránya szikra. Már mindent átnéztem. Hibakód semmi nincs. Nagyon idegesít mostmár. Előre is köszönöm

Csak a trafó kimérését tudom. Tehát a műszert nagy ohm méréshatárra kapcsoljuk, és 2-4 között végtelen ohmot kell mérnünk ( testzárlat vizsgálat) , 2-3 között ( primer tekercs) 0,4 Ohm nyilván ehhez a méréshez lejjebb kell venni a méréshatárt a műszeren. Szekunder tekercs 1-3 között ez meg 4-7Kilo ohm. Nézd meg amikor rádugod a pipát a trafóra rendesen érintkezik-e a központi tüskével, nekem volt hogy nem ráment hanem visszatolta a kábelba.
Kép

Racer031 írta:Még lenne egy olyan kérdésem: hogyan jövök rá hogy a gyertyák sorrendben vannak? Jelölve nincs. Elosztón se. yike

Ha jól értettem fekete elosztód van. Megnézed ezt a videót, elég jól látszanak a gyertyakábelek honnan jönnek, és melyik gyertyához mennek:
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10991
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Racer031 » 2018.04.20. 06:39

Köszönöm!!!!
Avatar
Racer031
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2017.11.24. 21:25

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.04.20. 07:44

Racer031 » Ma, 06:39 írta:Köszönöm!!!!

Nincs mit. :)
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10991
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Racer031 » 2018.04.20. 08:00

zotya975 » 13 perce írta:Nincs mit. :)

Nos a 2-4 pontban semmit sem kérek. A másik 2 mérés jó. Az a testzárlat. Ezzel mit tudok csinálni! A blokkon az összes test jó. Szakadás mérő el bárhová rakom jó.
Avatar
Racer031
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2017.11.24. 21:25

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Racer031 » 2018.04.20. 12:07

https://drive.google.com/open?id=12MF8n ... ti26dOdEP_
https://drive.google.com/open?id=1uO9Li ... _4BVORX8_m
https://drive.google.com/open?id=1VVAIs ... RYAdux2Zyi
ezek a mérési adatok:
a 2-3 pontban kevés akérhova állítom az ohm mérőt
1-3 pontban még elfogadható
2-4 viszont nulla
gondolom akkor trafó csere?
de van ilyen hogy hozzá sincs nyúlva és csak úgy meghal? el se hiszem.
Most azon vagyok még, hogy keresek valakit itt Budapesten akinek astrája van és kölcsönadja egy próbára
Avatar
Racer031
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2017.11.24. 21:25

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.04.21. 06:44

Racer031 » Tegnap, 12:07 írta:https://drive.google.com/open?id=12MF8nH2YY7UwPNd4cWcTWgti26dOdEP_
https://drive.google.com/open?id=1uO9Li ... _4BVORX8_m
https://drive.google.com/open?id=1VVAIs ... RYAdux2Zyi
ezek a mérési adatok:
a 2-3 pontban kevés akérhova állítom az ohm mérőt
1-3 pontban még elfogadható
2-4 viszont nulla
gondolom akkor trafó csere?
de van ilyen hogy hozzá sincs nyúlva és csak úgy meghal? el se hiszem.
Most azon vagyok még, hogy keresek valakit itt Budapesten akinek astrája van és kölcsönadja egy próbára

Most nem sok időm,van mert 10.-re megyek dolgozni, de holnap ki tudom mérni az enyémet is hogy pontosan mit mutat. Emlékeim szerint hasonló adatok jöttek ki nekem is. Amúgy a kimérés még nem ad 100%-os eredményt, mert a trafóban elég nagy fesz munkálkodik, nekem van egy olyan a pincében ami kimérve jó, de beszerelve gyenge szikrát ad, és rángat vele az autó. A legjobb lenne kölcsön kérni egy trafót próbára.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10991
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Racer031 » 2018.04.21. 07:10

zotya975 » 19 perce írta:Most nem sok időm,van mert 10.-re megyek dolgozni, de holnap ki tudom mérni az enyémet is hogy pontosan mit mutat. Emlékeim szerint hasonló adatok jöttek ki nekem is. Amúgy a kimérés még nem ad 100%-os eredményt, mert a trafóban elég nagy fesz munkálkodik, nekem van egy olyan a pincében ami kimérve jó, de beszerelve gyenge szikrát ad, és rángat vele az autó. A legjobb lenne kölcsön kérni egy trafót próbára.

Reggelt.
Igen már jön valaki hogy cseréljünk próbára.
Ja új fejlemény. Gondoltam azért belenézek az injektorba inditózáskor. meglepett,hogy csont száraz a torok és a pillangószelep is, semmit nem nyomott. gondoltam szétkapom és kitakarítom. Sajnos kicsit hibáztam és nem tudom mi legyen. Lecsavartam a befecskendező rugó vagy minek a fedelét is aminél a gumis membrán van (gondolom ez adagol). Azt is jól kipucoltam. Miután ősszeraktam és kipróbáltam hogy megnézzem jön e már a benya....hát jön csak ott is ahol nem kéne.. Hiába csavaroztam már fel többször azt a négy csavar bárhogy és raktam vissza azt a narancssárga membránt csak kinyomja mellette a benzint. Van valami ötlet rá? (kicsit nagy barom vagyok, bár most szép tiszta lett).
Avatar
Racer031
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2017.11.24. 21:25

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.04.21. 07:57

Racer031 » 41 perce írta:Reggelt.
Igen már jön valaki hogy cseréljünk próbára.
Ja új fejlemény. Gondoltam azért belenézek az injektorba inditózáskor. meglepett,hogy csont száraz a torok és a pillangószelep is, semmit nem nyomott. gondoltam szétkapom és kitakarítom. Sajnos kicsit hibáztam és nem tudom mi legyen. Lecsavartam a befecskendező rugó vagy minek a fedelét is aminél a gumis membrán van (gondolom ez adagol). Azt is jól kipucoltam. Miután ősszeraktam és kipróbáltam hogy megnézzem jön e már a benya....hát jön csak ott is ahol nem kéne.. Hiába csavaroztam már fel többször azt a négy csavar bárhogy és raktam vissza azt a narancssárga membránt csak kinyomja mellette a benzint. Van valami ötlet rá? (kicsit nagy barom vagyok, bár most szép tiszta lett).

Ami levettél az a nyomásszabályzó, az injektorszelep felül van.
Kép
Kép
Felül van az injektorszelep amit kábelkötegelővel fogattam oda, de teljesen felesleges kivenned, szinte soha nem romlik el. Ha nincs benzin ellenőrizd a pumpát, gyujtáson hallani kell amig 2-3 másodpercre bekapcsol, majd kattan a relé a kesztyűtartó alatt és megáll. Ha öntesz a pillangószelepre ( az injektor alá) egy kevéske benzint, ( kávéskanálnyit kábé) és úgy beröffen egy pillanatra akkor a gyujtásodnak nincs baja, a benzin nem jön valamiért.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10991
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Racer031 » 2018.04.21. 09:08

AC ad benzint mert most jön a nyomásszabályzó mellett kifolyólag. Hogy lehet összerakni úgy hogy ne folyjon el mellette. Tömítés ott nincs. Rakják oda pasztát?
Avatar
Racer031
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2017.11.24. 21:25

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Racer031 » 2018.04.21. 11:36

Nyomásszabályzó megoldva. Fordítva raktam rá a tetejét és keresztbe húztam meg a csavarokat mint a keréken aztán a végén a lyukon picit megnyomkodtam hogy a rugó beinduljon így már nem jön ki a benzin mellette. Öntöttek a pillangóra is de így se röffen. Szikra ugyan úgy nincs. Na várom hátha eljön aki megigérte és cserélgetünk.
Avatar
Racer031
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2017.11.24. 21:25

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Racer031 » 2018.04.21. 17:23

Nos a trafó és a modul is jó. Átraktuk egy másik kocsiba és pöcc röff. Akkor maradt a hall jeladó. Azt hogy tudom pontosan cserélni? Hol találom? Semmit se tudok róla.
Avatar
Racer031
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2017.11.24. 21:25

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2018.04.22. 07:34

Racer031 » Tegnap, 17:23 írta:Nos a trafó és a modul is jó. Átraktuk egy másik kocsiba és pöcc röff. Akkor maradt a hall jeladó. Azt hogy tudom pontosan cserélni? Hol találom? Semmit se tudok róla.

Nem ismerem pontosan a fekete elosztós típust, de úgy tudom ott is az elosztóba van beépítve, Egy lapos csati megy rá 4 vagy 5 pinnel. Az egészet érdemes átrakni, nem kell kiszedni belőle.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10991
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Elektromos problémák

Hozzászólás  Szerző: Racer031 » 2018.04.22. 21:58

Sajnos komplett elosztót kell cserélni. Ugye az enyém Lucas fekete fedeles. De találtam egy komplett működőképes elosztót de barna Bosch rendszerűt. Felrakhatom helyette? Ha igen akkor gondolom be kell állítani a gyújtást.
Avatar
Racer031
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 26
Csatlakozott: 2017.11.24. 21:25

ElőzőKövetkező

Vissza: Astra F

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég