Belépés    Regisztráció

Regisztráció nélkül a fórumon található leírások, anyagok csak korlátozottan hozzáférhetők. Ezek a tartalmak tagjaink saját munkái, megtekintésükhöz a sima regisztráció sem elég, megfelelő aktivitás után válnak csak láthatóvá.
Ezeknek a leírásoknak a másolása, más web oldalon való közzététele a szerző, illetve az oldal tulajdonosának engedélye nélkül TILOS!
Regisztrálj bátran, ha
- kedveled a márkát, és szívesen beszélgetnél róla
- szeretnél egy baráti társaságba tartozni
- megbeszélnéd az autód ügyes-bajos dolgait a csapat tagjaival

Ahhoz, hogy közénk tartozhass nem feltétlenül kell rendelkezned a márka valamely típusával! Oldalunk bár autós fórum, mégis inkább a barátságról szól, beszélgess bátran barátaiddal az üzenőfalon, vagy privát chat-en, oszd meg velünk élményeidet, legyél aktív a fórumon. Biztos találsz olyan témát a topicokban, amihez szívesen hozzászólnál.

A regisztráció ingyenes, viszont adminisztrátori engedélyhez van kötve (részleteket lásd a regisztrációs űrlapon)! Az inaktív regisztrációkat 90 nap elteltével töröljük!

Szerelési tippek, trükkök,

Általános szerelések, olaj, szűrő, izzócserék buktatói, fogásai típusfüggetlenül.
  • Szerző
    Üzenet

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: kissattis » 2015.02.01. 09:52

Sziasztok
Sikeresen meglett a kuplung csere egy ismerősnél aknán légkulcsal meg egyéb levegős dolgokkal, és persze nem az elsőt csinálta kb 3 óra volt 2-tönknek. mindkét oldalról lett bontva féltengely, és a bölcső. Bár ezt elakartam kerülni hogy nagyon szét bontsuk de még igy is nagyon hamar ment. Az autóban kb 180 ezer van most, kb 35ezret én raktam bele, egy öreg hölgyé volt aki nagyon ritkán használta, 1994es az autó de abból 15 évet biztos garázsban ált. Ami látszik is rajta most is nagyon minimális rozsda a kasztnin, mindenhol még menetrögzítős csavarok voltak és eredeti GM-es kuplungja volt még.
Avatar
kissattis
Tanfolyamos
Tanfolyamos
 
Hozzászólások: 19
Csatlakozott: 2014.01.16. 16:49

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: zsoca26 » 2015.02.01. 16:17

kissattis » Ma, 10:52 írta:Sziasztok
Sikeresen meglett a kuplung csere egy ismerősnél aknán légkulcsal meg egyéb levegős dolgokkal, és persze nem az elsőt csinálta kb 3 óra volt 2-tönknek. mindkét oldalról lett bontva féltengely, és a bölcső. Bár ezt elakartam kerülni hogy nagyon szét bontsuk de még igy is nagyon hamar ment. Az autóban kb 180 ezer van most, kb 35ezret én raktam bele, egy öreg hölgyé volt aki nagyon ritkán használta, 1994es az autó de abból 15 évet biztos garázsban ált. Ami látszik is rajta most is nagyon minimális rozsda a kasztnin, mindenhol még menetrögzítős csavarok voltak és eredeti GM-es kuplungja volt még.

Az jó ha sikerült. likee
Parkolóba bealhatnál vele,képeket leírást róla milyen.
Opel astra G 1.4 16v X14XE 1998 90LE 191384Km. Opel sosem kop el.:) vagy mégis!?
Avatar
zsoca26
Tesztpilóta
Tesztpilóta
 
Hozzászólások: 3096
Képek: 1
Csatlakozott: 2011.10.30. 07:37
Tartózkodási hely: Karancskeszi

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: Sanya » 2015.02.26. 18:10

Sziasztok


Lenne egy olyan kérdésem hogy az X12XE B Corsa katalizátora rátehető-e X10XE Corsara, kompatibilis-e?
Kialakítás ugyan olyan, szinte mintha ikrek lennének!


Köszönöm előre is a válaszokat!
Opel Corsa B 1.0 ECO 54Le 1998
X10XE
Avatar
Sanya
Tanulóvezető
Tanulóvezető
 
Hozzászólások: 62
Csatlakozott: 2013.03.15. 16:13
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2015.02.26. 18:47

Sanya » 35 perce írta:Sziasztok


Lenne egy olyan kérdésem hogy az X12XE B Corsa katalizátora rátehető-e X10XE Corsara, kompatibilis-e?
Kialakítás ugyan olyan, szinte mintha ikrek lennének!


Köszönöm előre is a válaszokat!

Hát univerzális katalizátornál ha jól tudom 2 literes motorig adják az egyik 2 literes motor felett a másik fajtát, ezért azt mondanám jó rá. mimimimi? Nincs közöttük olyan nagy lóerő különbség nem?
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10351
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: Breki » 2015.02.26. 18:48

Sanya » 36 perce írta:Sziasztok


Lenne egy olyan kérdésem hogy az X12XE B Corsa katalizátora rátehető-e X10XE Corsara, kompatibilis-e?
Kialakítás ugyan olyan, szinte mintha ikrek lennének!


Köszönöm előre is a válaszokat!

Szerintem rá lehet.
Univerzális is olyan, megadnak egy -tól -ig tartományt, amihez még fel lehet szerelni.
Vectra C Z16XE '02
Corsa B C14NZ '94
Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség... De a világegyetemben nem vagyok biztos.....

"Iszom a kávémat, iszom a kólát, és várom a percet, várom az órát, amikor azt csinálok végre amit akarok..."
Avatar
Breki
Kupec-WebMester
Kupec-WebMester
 
Hozzászólások: 4281
Képek: 43
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:10
Tartózkodási hely: Kistarcsa/Budapest

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: Sanya » 2015.02.26. 18:51

zotya975 » 2 perce írta:Hát univerzális katalizátornál ha jól tudom 2 literes motorig adják az egyik 2 literes motor felett a másik fajtát, ezért azt mondanám jó rá. mimimimi? Nincs közöttük olyan nagy lóerő különbség nem?


Az x12xe 65Le az x10xe 54Le :)
Opel Corsa B 1.0 ECO 54Le 1998
X10XE
Avatar
Sanya
Tanulóvezető
Tanulóvezető
 
Hozzászólások: 62
Csatlakozott: 2013.03.15. 16:13
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: Béla91 » 2015.03.02. 12:09

Sziasztok! Üdv mindenkinek! integet
Kis corzámba (x14xe) beszereltem egy powerboxot.. Egyidejűleg elég sok mindenhez hozzányúltam mert a boxot is szívósorostól szereltem be. Vezérlést is gondoltam kicserélem.
Főtengely csavart úgy vettem le hogy 4es sebesség satufék és úgy csavartam le egy jó racsnis kulccsal. Felraktam az újat 2x elraktam 1 fokkal de nem indítottam mert adott volt a jelzésekből hogy el van rakva vissza leszedtem.
Majd felraktam jól minden jelen van. Majd indításkor olyat csinál hogy tekerne az aksi csak a főtengely mindig egy ponton megáll, de beton szilárdan aztán csak erőlködik a tekeréssel lehúzza a beltér világítást.
Vezérműkerekek forognak de a főtengely magába nem akaródzik. Nem tudok mire gondolni. Talán rosszul van felrakva a vezérlés bár nem hiszem mert jelen van minden.
Jelenleg a kocsi eleje fel van támasztva kuplungja is elég kopott. Már nem tudok mire gondolni kissé tanácstalan vagyok mi lehet a gond? :S
Avatar
Béla91
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2015.03.01. 21:22

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2015.03.02. 13:18

Béla91 » Ma, 12:09 írta:Sziasztok! Üdv mindenkinek! integet
Kis corzámba (x14xe) beszereltem egy powerboxot.. Egyidejűleg elég sok mindenhez hozzányúltam mert a boxot is szívósorostól szereltem be. Vezérlést is gondoltam kicserélem.
Főtengely csavart úgy vettem le hogy 4es sebesség satufék és úgy csavartam le egy jó racsnis kulccsal. Felraktam az újat 2x elraktam 1 fokkal de nem indítottam mert adott volt a jelzésekből hogy el van rakva vissza leszedtem.
Majd felraktam jól minden jelen van. Majd indításkor olyat csinál hogy tekerne az aksi csak a főtengely mindig egy ponton megáll, de beton szilárdan aztán csak erőlködik a tekeréssel lehúzza a beltér világítást.
Vezérműkerekek forognak de a főtengely magába nem akaródzik. Nem tudok mire gondolni. Talán rosszul van felrakva a vezérlés bár nem hiszem mert jelen van minden.
Jelenleg a kocsi eleje fel van támasztva kuplungja is elég kopott. Már nem tudok mire gondolni kissé tanácstalan vagyok mi lehet a gond? :S

Most cseréltem én is vezérlést igaz csak egy 8 szelepesen, de a főtengelyre amikor visszarakom a szíjtárcsát az elég könnyen elbillen, és ilyenkor ha forog a motor a tárcsa üt, talán el is akad valamiben. Elméletileg egyszer-kétszer átt szokták tekerni kézzel a főtengely a csavarra rakott racsnis kulcsal, a motort mielőtt elindítják, ez megvolt.?..ekkor is elakadt már?
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10351
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: Béla91 » 2015.03.02. 13:29

Szerintem, igen akadt.
Avatar
Béla91
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2015.03.01. 21:22

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2015.03.02. 13:32

Béla91 » 1 perce írta:Szerintem, igen akadt.

Nézd meg azt a tárcsát amit írtam nincs-e elbillenve, esetleg enélkül tekerd vissza a csavart , forgasd átt úgy.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10351
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: rekoman » 2015.09.24. 21:14

Sziasztok olyan bajban vagyok hogy 98-as x14xe motoros f astrámon a kormányművet szervósra akartuk cserélni, Na de a szervós kormánymű csonkja jóval rövidebb a sima kormánymű csonkjához képest és e miatt nem lehet összekötni a kormányoszloppal sehogy. Valaki találkozott már ilyen problémával ? Ha igen ezt hogy tudom orvosolni? Vagy létezik egy hosszabb csonkos verzió ? Eddig akárhol néztem csak rövid csonkos szervós kormányművet találtam . Előre is köszönöm a segítséget.
Avatar
rekoman
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2015.08.19. 21:53

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2015.09.25. 03:25

rekoman » Tegnap, 22:14 írta:Sziasztok olyan bajban vagyok hogy 98-as x14xe motoros f astrámon a kormányművet szervósra akartuk cserélni, Na de a szervós kormánymű csonkja jóval rövidebb a sima kormánymű csonkjához képest és e miatt nem lehet összekötni a kormányoszloppal sehogy. Valaki találkozott már ilyen problémával ? Ha igen ezt hogy tudom orvosolni? Vagy létezik egy hosszabb csonkos verzió ? Eddig akárhol néztem csak rövid csonkos szervós kormányművet találtam . Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv..biztos hogy f astrából származik a szervós kormánymű is?
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10351
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: rekoman » 2015.09.25. 05:37

zotya975 » Ma, 04:25 írta:Üdv..biztos hogy f astrából származik a szervós kormánymű is?

Igen f astra méghozzá típus azonos autóból lett kivéve (x14xe) motorosból csak a szervós az 97 es volt az enyém meg 98 as. a kormánymű minden része megegyezik egyedül a csonk rövidebb kb 3- 4 cmel. Mit tudok tenni ? Amúgy ahogy googleban rákerestem a kormányművekre a g astrának van hasonlóan hosszú csonkja.
Két darab képet be is linkelek ezen látszik hogy mi a bajom nem saját kép de pont ilyenek a kormányműveim a sima a hosszú csonkos , nekem is ez volt benne.
http://pcbonto.hu/portal/static/upload_ ... _orig0.jpg

http://p2.vatera.hu/photos/04/83/7ae7_3_big.jpg

Ez pedig a sajátom. A bekarikázott rész hosszabb mint a szervóson. http://kepfeltoltes.hu/150925/12042087_ ... es.hu_.jpg
Avatar
rekoman
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2015.08.19. 21:53

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: astrásgyerek » 2015.09.25. 06:11

rekoman » 28 perce írta: Igen f astra méghozzá típus azonos autóból lett kivéve (x14xe) motorosból csak a szervós az 97 es volt az enyém meg 98 as. a kormánymű minden része megegyezik egyedül a csonk rövidebb kb 3- 4 cmel. Mit tudok tenni ? Amúgy ahogy googleban rákerestem a kormányművekre a g astrának van hasonlóan hosszú csonkja.
Két darab képet be is linkelek ezen látszik hogy mi a bajom nem saját kép de pont ilyenek a kormányműveim a sima a hosszú csonkos , nekem is ez volt benne.
http://pcbonto.hu/portal/static/upload_ ... _orig0.jpg

http://p2.vatera.hu/photos/04/83/7ae7_3_big.jpg

Ez pedig a sajátom. A bekarikázott rész hosszabb mint a szervóson. http://kepfeltoltes.hu/150925/12042087_ ... es.hu_.jpg

Lègzsákos vs nem lègzsákos kormányrudazat?
'95 Astra F 1.7 DTL
03' Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci
'99 Fiat Multipla 1.9 JTD
Avatar
astrásgyerek
Tesztpilóta
Tesztpilóta
 
Hozzászólások: 4808
Csatlakozott: 2011.02.04. 18:07
Tartózkodási hely: Told

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: rekoman » 2015.09.25. 06:35

astrásgyerek » 23 perce írta:Lègzsákos vs nem lègzsákos kormányrudazat?


Szia mind a kettő légzsákos.
Avatar
rekoman
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2015.08.19. 21:53

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: astrásgyerek » 2015.09.25. 13:57

rekoman » Ma, 06:35 írta:
Szia mind a kettő légzsákos.

Ez érdekes. sosem találkoztam még ilyennel, pedig már szereltünk át párat.. miivan
'95 Astra F 1.7 DTL
03' Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci
'99 Fiat Multipla 1.9 JTD
Avatar
astrásgyerek
Tesztpilóta
Tesztpilóta
 
Hozzászólások: 4808
Csatlakozott: 2011.02.04. 18:07
Tartózkodási hely: Told

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: rekoman » 2015.09.25. 14:32

astrásgyerek » 29 perce írta:Ez érdekes. sosem találkoztam még ilyennel, pedig már szereltünk át párat.. miivan

Az egyik autószerelő ismerősömmel akartuk cserélni de mi is csak lestünk, mind a ketten úgy tudtuk hogy csak egy fajta létezik de pont én vagyok az akinél kiderült hogy mégsem egy fajta van. Most úgy állok hogy szerzek egy komplett kormányoszlopot és azt is átrakom , pedig ezt nagyon nem akartam de már más lehetőséget nem látok. De ha itt sem fog valami egyezni és nem megy bele az oszlop sem akkor tuti hogy alá gyújtok!
Avatar
rekoman
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2015.08.19. 21:53

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: astrásgyerek » 2015.09.25. 19:03

rekoman » Ma, 14:32 írta:Az egyik autószerelő ismerősömmel akartuk cserélni de mi is csak lestünk, mind a ketten úgy tudtuk hogy csak egy fajta létezik de pont én vagyok az akinél kiderült hogy mégsem egy fajta van. Most úgy állok hogy szerzek egy komplett kormányoszlopot és azt is átrakom , pedig ezt nagyon nem akartam de már más lehetőséget nem látok. De ha itt sem fog valami egyezni és nem megy bele az oszlop sem akkor tuti hogy alá gyújtok!

Mindenesetre mérd le jól mielőtt veszel. likee
'95 Astra F 1.7 DTL
03' Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci
'99 Fiat Multipla 1.9 JTD
Avatar
astrásgyerek
Tesztpilóta
Tesztpilóta
 
Hozzászólások: 4808
Csatlakozott: 2011.02.04. 18:07
Tartózkodási hely: Told

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: rekoman » 2015.09.25. 22:31

astrásgyerek » Ma, 20:03 írta:Mindenesetre mérd le jól mielőtt veszel. likee

Úgy lesz :) ha még így sem lesz jó akkor lesz egy eladó szervó szettem legalább :D
Avatar
rekoman
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: 2015.08.19. 21:53

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: Béla91 » 2015.11.07. 15:52

Hello, sziasztok! x14xe 96 os b corzámba fel lett újítva a hengerfej. EGR le lett falazva. Egy EGR emulátor be lett forrasztva. powerbox fel lett rakva.
Vezérlés tutkó frankon fel lett téve. Mindent összeszerelve mégsem akar indulni az auto csak teker. Gyertyáknál, szikra és benzin is van.
Valakinek bármi ötlete.. omg :lol:
Avatar
Béla91
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2015.03.01. 21:22

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2015.11.07. 15:57

Béla91 » 3 perce írta:Hello, sziasztok! x14xe 96 os b corzámba fel lett újítva a hengerfej. EGR le lett falazva. Egy EGR emulátor be lett forrasztva. powerbox fel lett rakva.
Vezérlés tutkó frankon fel lett téve. Mindent összeszerelve mégsem akar indulni az auto csak teker. Gyertyáknál, szikra és benzin is van.
Valakinek bármi ötlete.. omg :lol:

A powerbox ha jól tudom a a lambda szondát vagy a vízhőfok jeladót hamisitja meg, lehet nagyon szélsőséget értéket küld most a motorvezérlő felé, és nagyon dús vagy nagyon szegény a keverék. Kösd ki, próbáld meg anélkül elindul-e?
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10351
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: Béla91 » 2015.11.07. 16:28

Hello! Nem a chiptuningos powerboxról van szó :) Hanem a szívó oldalra felrakható fémdoboz.
1 2 3 4
Avatar
Béla91
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2015.03.01. 21:22

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2015.11.07. 17:50

Béla91 » Ma, 16:28 írta:Hello! Nem a chiptuningos powerboxról van szó :) Hanem a szívó oldalra felrakható fémdoboz.
1 2 3 4

Aha, és ennek mi a lényege, működési elve? mimimimi? Hibakódod nincsen amúgy?
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10351
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: Béla91 » 2015.11.08. 15:01

Hello! Müködési kérdésre a válasz. link link2
Hibakód van de kiolvasással hadilábon vagyok :oops: EGR és benzinpumpára panaszkodna. De még nem csináltam ilyet csak tegnap már kínomba villogtam :D a gémkapcsos összezárós módon. Nem vagyok otthon a témába de EGR miatt lehet be kéne hogy induljon, benzinpumpa témába meg fogalmam sincs minek lehet kínja viszont ezért esélyesebb az indítási probléma, de benzin van a gyertyáknál és szikra is van. HF felrakás után jó lett volna mérni egy kompressziót csak hát pont a mérő nincs meg hozzá :D
Igazából első kérdésemben arra voltam kíváncsi, hogy valami vezeték nem összedugása vagy érzékelő, jeladó okozhat e indítási problémát.
Avatar
Béla91
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2015.03.01. 21:22

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: kis20i » 2015.11.08. 16:21

Béla91 » Ma, 16:01 írta:Hello! Müködési kérdésre a válasz. link link2
Hibakód van de kiolvasással hadilábon vagyok :oops: EGR és benzinpumpára panaszkodna. De még nem csináltam ilyet csak tegnap már kínomba villogtam :D a gémkapcsos összezárós módon. Nem vagyok otthon a témába de EGR miatt lehet be kéne hogy induljon, benzinpumpa témába meg fogalmam sincs minek lehet kínja viszont ezért esélyesebb az indítási probléma, de benzin van a gyertyáknál és szikra is van. HF felrakás után jó lett volna mérni egy kompressziót csak hát pont a mérő nincs meg hozzá :D
Igazából első kérdésemben arra voltam kíváncsi, hogy valami vezeték nem összedugása vagy érzékelő, jeladó okozhat e indítási problémát.

Hol vetted? Mennyi volt?
Kicsi Corsa, nem gyorsvonat...
powered by C16NZ
Avatar
kis20i
Sofőr
Sofőr
 
Hozzászólások: 394
Csatlakozott: 2012.10.09. 21:36
Tartózkodási hely: Siófok, Szeged

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: zotya975 » 2015.11.08. 16:31

Béla91 » Ma, 15:01 írta:Hello! Müködési kérdésre a válasz. link link2
Hibakód van de kiolvasással hadilábon vagyok :oops: EGR és benzinpumpára panaszkodna. De még nem csináltam ilyet csak tegnap már kínomba villogtam :D a gémkapcsos összezárós módon. Nem vagyok otthon a témába de EGR miatt lehet be kéne hogy induljon, benzinpumpa témába meg fogalmam sincs minek lehet kínja viszont ezért esélyesebb az indítási probléma, de benzin van a gyertyáknál és szikra is van. HF felrakás után jó lett volna mérni egy kompressziót csak hát pont a mérő nincs meg hozzá :D
Igazából első kérdésemben arra voltam kíváncsi, hogy valami vezeték nem összedugása vagy érzékelő, jeladó okozhat e indítási problémát.

Hibakódok például itt vannak:KLikk. Görgess fel, egy listából ki tudod választani a te mocidhoz passzolót. Egr-miatt szerintem is indulni kellene a motornak, a benzinpumpa meg ugye vagy megy vagy nem, ha megy akkor még a megfelelő nyomásnak is meg kell lennie. Annyira nem ismerem ezt a motort, de arra a területre kéne ránézni ami az átalakítás során esetleg szét lett szedve vagy megváltozott.
Opel f astra caravan 94' C14NZ
Avatar
zotya975
Profi versenyző
 
Hozzászólások: 10351
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:05
Tartózkodási hely: Győr

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: Béla91 » 2015.11.09. 13:17

Hol vetted? Mennyi volt?


2 éve vettem Racingbazar.hu oldalról. G Asztrát alakítottak vissza gyárira eladás véget. Tehát használtan kéztől vettem. 40E HUF
Ebayen kapható 30-40Ft ha jól emlékszem a hegesztett megoldás. Viszont facebookon érdemes az opel csoportokba Corsa Club Hungary meg Opel Fanatic benne lenni.
Lexmaul féle megoldás link

Most nézem nem volt jó a 2. linkem még1x link még1 link Az a lényege magasabb fordulaton jobban ugrik. könnyebben kap levegőt de most így télére nemfeltétlen egészséges a dolog :D jobban visszahűl a moci
Avatar
Béla91
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2015.03.01. 21:22

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: Béla91 » 2015.11.09. 15:37

Hibakódok például itt vannak:KLikk. Görgess fel, egy listából ki tudod választani a te mocidhoz passzolót.

Kösz a linket ismerem! :) Valami nálam nem egyezik, merthogy nálam ez a 16 pines megvalósítás van. Kép is jelzi hogy Siemens Simtec 56.5 ECU és ennek megfelelően is működik a kivillogtatás. Viszont a az általánosság és az oldalon lévő adatbázis is GM-Multec CFi jelöli B Corsa és Tigra modellnél is egyaránt. GM-Multec CFi ha jól gondolom ez a 8pines megoldás. Érdekes... :oops:
Avatar
Béla91
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2015.03.01. 21:22

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: Breki » 2015.11.09. 16:03

Béla91 » 23 perce írta:
Kösz a linket ismerem! :) Valami nálam nem egyezik, merthogy nálam ez a 16 pines megvalósítás van. Kép is jelzi hogy Siemens Simtec 56.5 ECU és ennek megfelelően is működik a kivillogtatás. Viszont a az általánosság és az oldalon lévő adatbázis is GM-Multec CFi jelöli B Corsa és Tigra modellnél is egyaránt. GM-Multec CFi ha jól gondolom ez a 8pines megoldás. Érdekes... :oops:

Egyeznie kell, 95-től már a 16 pin-es obd csatit szerelték mindegyik típusba.
Keresd meg a listában a motorkódodat, és kattints rá. Ahhoz a hibalistához visz, ami neked kell
A lista tetején írja is az infót: "This fault code chart shows the GM-Multec fault codes for the following systems:- SPi, MPi, CFi, M and S."

Siemens Simtec vezérlőt csak 1.8-as és annál nagyobb motorhoz szereltek.
Vectra C Z16XE '02
Corsa B C14NZ '94
Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség... De a világegyetemben nem vagyok biztos.....

"Iszom a kávémat, iszom a kólát, és várom a percet, várom az órát, amikor azt csinálok végre amit akarok..."
Avatar
Breki
Kupec-WebMester
Kupec-WebMester
 
Hozzászólások: 4281
Képek: 43
Csatlakozott: 2011.02.01. 18:10
Tartózkodási hely: Kistarcsa/Budapest

Szerelési tippek, trükkök,

Hozzászólás  Szerző: Béla91 » 2015.11.09. 19:36

Kis elkeseredettségemben újra nekiestem átnézni a vákuum vezetékeket az elektronikai vezetékeket. Már sötét volt. Telefonommal csak akkor tudok vakuval világítani ha videofelvételt készítek. Mindent átmozgatva kicsit megigazítva. Mondom beindítom. 1re már másabb hangja volt, számomra úgy tűnt mint ami tényleg beakar indulni mimimimi? 2.ra viszont már beröffent. thx koccc ...tehát van egy first start videóm. :D
Szinte rögtön vissza beált az alapjárat. Kissé úgy járt a moci mint egy disel :D régen ketyegett már.. rögtön nem is mertem sokáig járatni mert az olajbeöntő sapkát levéve még nem igazán láttam olajat a veztengelyen. Bár a műszerfalon kialudt az olajkancsó lámpa. Kis pihentetés után megint beindítottam rögtön frankon indult és picit járva megjelent az olaj a veztengelyen. Járattam majd megint leállítottam. Nehogy hirtelen hősokkot kapjon valami, ugyebár végig mindenhol új tömítések.
Én húztam le a hengerfejet leírás szerint nyomatékulcsal. Elég sok dolog változott sok mindenhez hozzá volt nyúlva.Powerbox Lexmaul leömlő és dupla szeleprugó. Mi ilyenkor a bejáratás menete? Itt említettem hogy 1szerre sokat nem hagytam járni a mocit hanem többször kb.20-25perc időközzel járattam egy keveset. Már utólag kicsit szórakoztam a pillangószeleppel, elég jól reagál hehe motorhőfok felment 90fok fölé a termosztát ki is nyitott picit ezután már leállítottam. Mindent összegezve nem tudom mi a francért nem indult be mert most se változtattam semmin. Talán a forrasztgatott EGR Emulátor de csak tipp. Hibalámpám sincs :orr Köszönöm segítségeteket! udvv
Avatar
Béla91
Újonc
Újonc
 
Hozzászólások: 10
Csatlakozott: 2015.03.01. 21:22

ElőzőKövetkező

Vissza: Szerelgetések általában

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég